07-05-2024, 09:13 PM
Ik heb een K100 4V.
Daar heb ik behoorlijk wat water uit de tank gehaald, alles er uit gehaald, nieuw benzine filter gemonteerd.
Shell formula 98 getankt en wat gereden.
Loopt aanzienlijk beter, een 250 km gereden en de bougies er uitgedraaid.
Nu waren cilinder 2,3 en 4 waren netjes schoon en droog.
Cilinder 1 was zwart en nat.
Ik vermoed een slechte injector.
Een flesje injector reiniger er aan besteed en 500 km gereden.
Bougie er uit, de electrodes waren schoon, alleen het randjes was nog zwart en wat nattig.
Toch een nieuwe injector er in of nog een busje reiniger er in?
En zo ja, is dat een voudig te doen,1 injector er in, of moeten ze dan alle 4?
Alvast bedankt.
Daar heb ik behoorlijk wat water uit de tank gehaald, alles er uit gehaald, nieuw benzine filter gemonteerd.
Shell formula 98 getankt en wat gereden.
Loopt aanzienlijk beter, een 250 km gereden en de bougies er uitgedraaid.
Nu waren cilinder 2,3 en 4 waren netjes schoon en droog.
Cilinder 1 was zwart en nat.
Ik vermoed een slechte injector.
Een flesje injector reiniger er aan besteed en 500 km gereden.
Bougie er uit, de electrodes waren schoon, alleen het randjes was nog zwart en wat nattig.
Toch een nieuwe injector er in of nog een busje reiniger er in?
En zo ja, is dat een voudig te doen,1 injector er in, of moeten ze dan alle 4?
Alvast bedankt.