Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW R51/3 Juni 1952
#1
Dag allen,

Ik ben Jeroen en al een poosje member,

ik ben bezig om een BMW R51/3 uit 1952 netjes te maken.

Ik vind veel documentatie online en gebruik het boek  "Boxer Im detail"

Daarin staat e.e.a. beschreven over kadmieren en phosphatieren van bevestigings artikelen.

Is er bij iemand van jullie een lijst bekend met welke bevestigings artikelen zo behandeld zijn?

Tevens ben ik zoek naar een tweetal orginele zeskantbouten

zeskant bout M8x45x1,25 07119912505      2x
zeskant bout M8x65x1.25 07119912535.1   2x 

Is er ook iemand in de omgeving Doetinchem die de juiste gereedschappen heeft om de krukas en lagers te verwijderen?

Ik ben voornemens om 1 maal een type motor als dit netjes te maken, graag maak ik gebruik van aanwezige expertise , en maak daar uiteraard de juiste afspraken mee.

Nou ik hoor ik graag van jullie.

Gr jeroen

0711991250
07119912505.1 07119912507
Reply
#2
Heeft de eigenaar van dit forum, de Hobbyist, die bouten niet op voorraad ?
Reply
#3
(02-20-2024, 11:46 AM)jaap43 Wrote: Heeft de eigenaar van dit forum, de Hobbyist, die bouten niet op voorraad ?

Dag Jaap, helaas niet de orginele
Reply
#4
Probeer hier eens: 

https://rrc-tuning.com/?cat=c159_BMW-R51...6-r71.html
BMW R12 1940
Reply
#5
(02-20-2024, 11:40 PM)pauld Wrote: Probeer hier eens: 

https://rrc-tuning.com/?cat=c159_BMW-R51...6-r71.html

Paul,bedankt voor de tip
Reply
#6
Ik heb hier al heel veel onderdelen voor mijn R12 gekocht. En de R12 motor en dynamo/magneet zijn bij RRC tot nul uren staat gereviseerd.
BMW R12 1940
Reply
#7
(02-22-2024, 10:18 PM)pauld Wrote: Ik heb hier al heel veel onderdelen voor mijn R12 gekocht. En de R12 motor en dynamo/magneet zijn bij RRC tot nul uren staat gereviseerd.

top,ik heb heb hem in mijn lijst gezet
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)