Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bandendichtmiddel
Reactie van bezoeker 'w.veen', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb altijd een spuitbus antilek bij me,waarmee je de band op kunt pompen en tegelijk het lek dicht.Zelf heb ik het nog nooit nodig gehad maar ik denk wel eens,werkt zoiets nou wel??Heeft iemand misschien ervaring met dit spul of iets anders? groet wiebe.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

In een grijs verleden (20 jaar terug) heb ik zoiets eens bij een enduromotor toegepast (in een binnenband zogezegd). Het resultaat was een enorme troep, nog steeds lek en de binnenband kon ik ook niet meer plakken. Iets wat je op de weg sowieso niet moet doen maar toendertijd op een off-road was dat gebruikelijk.
Misschien is dat spul intussen verbeterd maar ik zal het nooit meer gebruiken.

Ad
Reply
Reactie van bezoeker 'Rob', geïmporteerd van het oude forum:

Vroeger had je Oko kon je van tevoren in je band laten
lopen .
je lasnaden loste er van op.
ik had 3 jaar lang ook zoon spuitbus bij me.
En toen ik een lekke achterband had vertikte die bus het.
Mijn oplossing is gewoon pak je GSM en bel de wegenwacht.
Laat je motor ophalen en hem naar de dealer brengen.
Doeg Rob
Reply
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,

De bus moet je na een jaar zeker weggooien. Ik heb er positieve ervaringen mee, zeker op reis, maar het is wel een tijdelijke oplossing.

Lion
Reply
Reactie van bezoeker 'robbert', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb wel goede ervaring met de reparatieset van BMW. Tijdens het rijden achter een vriend (op een R1100RT) zag ik dat diens achterband wel erg zacht was. Bij controle op de eerste pp bleek er een spijker in te zitten. Met de set hebben we de band weer dicht gekregen en enigzins op spanning. Bij het eerste pompstation op normale spanning gebracht. We hebben er nog bijna 200km zo mee gereden, zonder problemen.

groet Robbert
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)