Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aankoophulp gezocht !
Reactie van bezoeker 'Kees', geïmporteerd van het oude forum:

Beste lezer,

Ik ben van plan binnenkort een K1100RS aan te schaffen. Nu vind ik op internet genoeg aankooptips, maar van belang is ook dat er iemand met verstand van zaken meegaat. Niet dat ik nou zo'n enorme nitwit ben, maar specifieke BMW-kennis heb ik niet.
Ik woon in 't Gooi. Wie o wie mag ik eens benaderen?

Vriendelijke groet,
Kees
Reply
Reactie van bezoeker 'Marc', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Kees,

Ik heb net zelf een R100RT gekocht met nagenoeg geen bmw kennis. Wel bij dÈ BMW dealer in Zelhem. Zegt natuurlijk niets, want bij een dealer kunnen ook dingen niet goed gaan, maar ik ben wel heel tevreden. Ze hebben me goed geholpen en ik ben ontzettend blij met m'n nieuwe aanwinst. Hij rijdt als een zonnetje. (zie ook forum item Aankoop R100RT, daar staan wel wat goeie tips bij).
Er staat ook een forum item over "R100RS versus K100RS/RT".
Veel succes met je aankoop en veel rijplezier,

groet, Marc.
Reply
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Kees,

Kijk ook eens op deze site van Bert Meijerink.

http://home.12move.nl/bert.meijerink/index.htm

Hier heb je beslist wat aan.

Lion
Reply
Reactie van bezoeker 'Johan van Dijk', geïmporteerd van het oude forum:

Koop een pro-motor, daar staat in dat tegen een redelijke vergoeding een expert met je mee gaat!
Reply
Reactie van bezoeker 'Raf', geïmporteerd van het oude forum:

Heb zelf vorige week R1100R - 95 laten keuren door Erik van Lent - dat is de genoemde persoon uit de PROMOTOR. Een onafhankelijk keurmeester die wel ANWB rapporten schrijft.

Hij komt op locatie bij de verkoper of, op mijn verzoek, kun je bij hem in zijn werkplaats aan huis langsgaan met de de motor (TIEL).

zie http://www.erikvanlent.nl/

Keuring duurde +/- 2 uurtjes. Hij geeft indien gewenst ook de nodige informatie en tips.

Ik - als niet BMW kenner - was erg tevreden over zijn inspectie & rapport.

Groet Raf
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)