Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1000Tips en tricks
Hallo
Ben op zoek naar 1000 tips en tricks vd bmw r50.
Had hem eerder in pdf maar is door een brandje verloren gegaan.Wie kan mij daar aan helpen.
Groet Henk
Reply
Ik heb een .PDF versie van 37 MB. Maar iets als bijlage hier versturen lukt volgens mij niet.
Via een omweg kan ik je waarschijnlijk wel helpen, maar dan moet ik wel een emailadres hebben.
Heb jij een account op Motor-Forum.nl. Zo-ja, ik ben daar actief met dezelfde nickname op een paar plekken, oa:
subforum: reizen en toeren bij: waar was ik. Daar kan je mij een PB (persoonlijk bericht) sturen met jouw emailadres.
Ben je wat langer daar actief dan heb je ook toegang tot het subforum OffTopic, Daar ben ik actief in het PetFles gebeuren. Dat zal voor jou even zoeken worden voordat je dat topic gevonden hebt.
Een PB daar is redelijk afgeschermd en dus een behoorlijk veilige omgeving.

Jaap.
Reply
Je kan in het oorspronkelijke bericht je emailadres weer weghalen, PDF is verstuurd.

Jaap.
Reply
Wat een gaaf boek. Het staat werkelijk vol praktische tips zo wel voor de R50/60/69S modellen als de /5 en /6 modellen.
Reply
hallo forumleden,

Ik ben ook zeer geiinteresseerd naar dat zo geroemde boek. Zou ik hier een een kopie van kunnen krijgen?
josefskil@gmx.net
wetransfer?

vast heel erg bedankt als het lukt.

groet,
josje22
Reply
Kan via gmail.
Reply
(04-25-2022, 04:23 PM)josje22 Wrote: hallo forumleden,

Ik ben ook zeer geiinteresseerd naar dat zo geroemde boek. Zou ik hier een een kopie van kunnen krijgen?
josefskil@gmx.net
wetransfer?

vast heel erg bedankt als het lukt.

groet,
josje22

Een paar jaar geleden heb ik gewoon ergens via een bepaalde site (weet niet meer welke) een kopie van dit boek kunnen scoren, Jos, heb deze doorgestuurd naar jou via Smash Transfer..
Reply
super bedankt, mooi boek!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)