05-29-2022, 11:08 AM
Ik zal wel komen. De regen lijkt gelukkig mee te vallen
Rindert
Rindert
Jaarlijkse Boxerontmoeting
|
05-29-2022, 11:08 AM
Ik zal wel komen. De regen lijkt gelukkig mee te vallen
Rindert
05-29-2022, 11:34 AM
Ik vertrek kort voor 11.00 uur. Dan heb ik kans op een droge reis naar Austerlitz.
Was leuk om weer eens oude en nieuwe gezichten te zien.
05-29-2022, 08:52 PM
Helemaal mee eens. Topdag
Groeten Reyer
R80 1985 met s-kuipje en 1000cc Siebenrock Het was weer een gezellig samenzijn bij de Pyramide van Austerlitz. Ditmaal hadden 8 forumleden zich niet door het weerbericht laten weerhouden en zij bleken gelijk te hebben, want het bleef de hele middag droog. Alleen viel ons evenementje blijkbaar samen met die van de "Patiëntenvereniging voor klein geschapen mannen op weg naar de Quote 500", want het parkeerterrein stond vol met Ferrari's, Porches, Audi's en andere (veelal gloed nieuwe) sportbolides. Mooi spul allemaal natuurlijk, maar helaas voelden een aantal van de bestuurders zich geroepen om bijna een uur lang hun 8- of 12-cilindermotoren vol gas te laten brullen tot in de toerenbegrenzer, waardoor een gesprek voeren enigszins bemoeilijkt werd. Gelukkig vertrokken de snelle jongens na een uurtje en lieten ons achter met de vraag waarom er steeds meer (dijk)wegen worden afgesloten vanwege geluidsoverlast door motorfietsen. Na een kop koffie met wat lekkers reden 6 van de deelnemers een toerrit door de Gelderse Vallei, waarbij wij in Achterveld de Oldtimerdag van de BMW Club Nederland bezochten. Daar troffen wij, zoals verwacht, mede-forumlid Paul met zijn prachtig gerestaureerde BMW R12 uit 1940. Na het bewonderen van de R12 en de andere motoren, reden wij de rest van de 106 kilometer lange rit die weer eindigde bij de Pyramide van Austerlitz. Al met al kijk ik al weer uit naar de volgende Jaarlijkse Boxerontmoeting.
Heren, leuk elkaar weer gezien en gesproken te hebben als was dan niet in Austerlitz. Het concours was goed georganiseerd, ik mocht deelnemen nadat ik nog snel twee dagen eerder lid van de club was geworden. En... jullie raden het al, ik kreeg veruit de meeste stemmen en heb het concours dan ook gewonnen. De prijs is het komend lange weekeinde rijden op een lease BMW R1250GS. Niet slecht maar met mijn korte beentjes is die veel te hoog voor mij! Er wordt nu gekeken of ik een andere machine kan krijgen, hopelijk de R18, de losse kopie van de R12/R5.
Groeten, Paul
BMW R12 1940
05-30-2022, 02:14 PM
(This post was last modified: 05-30-2022, 02:19 PM by JaapdeLeeuw.)
05-30-2022, 08:10 PM
Mooie foto's Jaap!
Hartelijk gefeliciteerd Paul, het was verdiend!
Hallo forumleden,
Ik zie en lees dat het weer een leuke happening was. Helaas kon ik niet komen met mijn reactieve artritis/onstoken pees in mijn linker hand. Hopelijk is dit snel genezen en ben ik volgend jaar weer graag van de partij. josje22 (05-31-2022, 10:28 PM)josje22 Wrote: Hallo forumleden,Vervelend voor je. Beterschap! Met vriendelijke groet, PeterH Het was een ontmoeting in extremen: de koudste, natste en ook nog de lawaaiigste. Verder leuk als altijd. Fijn iedereen weer eens gezien te hebben. Jaap en Omar: leuke foto´s. Paul: wat een mooie, elegante machine is die R12 toch. Verdiend gewonnen. Met vriendelijke groet, PeterH Ik besefte vandaag dat de eerste boxerontmoeting bij de piramide in 2012 was! Zou nu 2e lustrum geweest zijn, maar er is een jaar uitgevallen door corona. De tijd vliegt.... Met vriendelijke groet, PeterH |
« Next Oldest | Next Newest »
|