Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rubbers aan de stoterstang.
#1
Goede morgen,
Ik ben eerdaags van plan om de rubbers aan de stoterstangenhuls te vervangen tussen de de cilinder en het motorblok.
Zijn er bepaalde zaken waarop ik moet letten om dit te doen, moet er ook een vloeibare pakking ergens gebruikt worden en voor het terug aantrekken van de cilinderkop, kan dit in een keer of meerdere malen.


Alvast bedankt.
Groeten Patrick.
Reply
#2
Welk type motor praat je over?
Reply
#3
Hoi, was ik even vergeten het is een r100r.
Reply
#4
Ik ga van de winter die klus ook uitvoeren dus daarna weet ik het  Big Grin
Reply
#5
Ik ga ervan uit dat je deze informatie al zelf ook gevonden hebt.
Maar dan toch, en wellicht ten overvloede: https://www.youtube.com/watch?v=FpRTeRnrxvk
Bep van Malde R75/7 ('77)
Reply
#6
Hoi, de klus is ondertussen gedaan en reeds 800km gereden, nog geen lekkage gezien. 
Nog een 200 km en dan terug de cilinderkop aantrekken en kleppen stellen.
Het is vrij vlot gegaan om de rubbers te vervangen. Smile Smile
Reply
#7
Heb jij gedaan wat het filmpje op YouTube laat zien of ben je ergens iets anders gaan doen. Dat mis ik in jouw bericht.
Reply
#8
Ondertussen meer dan 2000 km met de nieuwe rubbers en alles nog goed.

Na meer dan 2000 km nog geen lekkage, ik vermeod dat het zo wel zal blijven.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)