Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
shell pura?
Reactie van bezoeker 'ed', geïmporteerd van het oude forum:

beste boxer vrienden,(ehh... 2kleps)
sinds enige tijd tank ik pura (ivm aanslag op kleppen en ziuger) het zou een reinigend effect hebben(dit klopt!) alleen heeft het een bijwerking (mijns inzien!)m'n carburateurs schijnen en van te lekken nl bij de deksel waar membraam zit ,als ik lang en stevig rij is het daar "nat" nu hoor ik jullie denken,ze lopen over (nee) ze zijn nagekeken! (moet wel bekenen dat ik in die periode ook "fort
Reply
Reactie van bezoeker 'Ko', geïmporteerd van het oude forum:

Rij met een K maar tank ook Pura is nu V-power
maar de motor rijd veel lekkerder.
Mechanisch is de motor veel stiller geworden en dit merk je.
Reply
Reactie van bezoeker 'Teo', geïmporteerd van het oude forum:

Tsja, het is maar een idee, maar heb je de afdichtingsvlakken bij het vervangen van de membranen goed gereinid/gecontroleerd. Het is ver gezocht maar het zou kunnen dat dat afgedicht was met vuil en met die forte en reinigende benzine heb je dat weggehaald. Nogmaals vergezocht maar niet onmogelijk.

Suc6 en misschien bestaat er wel een vloeibare pakkingsoort die tegen zulk soort stoffen bestendig is.
Reply
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

Ik rij momenteel R100RS uit '80 en heb al wat oudere BMW's gehad. Ik wil eens wat anders en overstappen op een K100 RS/RT +/- 1987 of jonger.
Wie heeft hier ervaring mee en zou me wat kunnen vertellen wat betreft het rijgedrag en evt. kosten van een K op langere termijn of mensen die om e.o.a. reden weer een Boxer hebben aangeschaft.
Heb zelf pas wel een rit gamaakt op een K100RT en dat beviel wel, behalve het geluid, de zit en het (bekende) boxer gevoel. ben een RS boxer gewend.

Mvg,

Lion
Reply

Quote:Tsja, het is maar een idee, maar heb je de afdichtingsvlakken bij het vervangen van de membranen goed gereinid/gecontroleerd. Het is ver gezocht maar het zou kunnen dat dat afgedicht was met vuil en met die forte en reinigende benzine heb je dat weggehaald. Nogmaals vergezocht maar niet onmogelijk.

Suc6 en misschien bestaat er wel een vloeibare pakkingsoort die tegen zulk soort stoffen bestendig is.
Reply
Reactie van bezoeker 'ed ', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Tsja, het is maar een idee, maar heb je de afdichtingsvlakken bij het vervangen van de membranen goed gereinid/gecontroleerd. Het is ver gezocht maar het zou kunnen dat dat afgedicht was met vuil en met die forte en reinigende benzine heb je dat weggehaald. Nogmaals vergezocht maar niet onmogelijk.

</blockquote>
Reply

Quote:<blockquote><blockquote>Tsja, het is maar een idee, maar heb je de afdichtingsvlakken bij het vervangen van de membranen goed gereinid/gecontroleerd. Het is ver gezocht maar het zou kunnen dat dat afgedicht was met vuil en met die forte en reinigende benzine heb je dat weggehaald. Nogmaals vergezocht maar niet onmogelijk.

</blockquote>
</blockquote>
Reply
Reactie van bezoeker 'Henk', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote><blockquote><blockquote>Tsja, het is maar een idee, maar heb je de afdichtingsvlakken bij het vervangen van de membranen goed gereinid/gecontroleerd. Het is ver gezocht maar het zou kunnen dat dat afgedicht was met vuil en met die forte en reinigende benzine heb je dat weggehaald. Nogmaals vergezocht maar niet onmogelijk.

</blockquote>
</blockquote>
</blockquote>
Reply
Reactie van bezoeker 'OLAF ', geïmporteerd van het oude forum:

HOI VOLGENS MOTOR 73 WERKT het NIET. WEL DE DUITSE V POWER
HOI
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)