Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht windscherm R60/6 R75/6
Reactie van bezoeker 'Marinus', geïmporteerd van het oude forum:

Ben op zoek naar een goed gebruikt, origineel compleet windscherm voor R75/6. Wie heeft er een over?
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Wat is een "orgineel" windscherm zoals destijds voor de 7 serie door BMW gelevrd werd ?

Volgens mij is Polywell een goed alternatief (o.a. te koop bij Hobbyist) kijk even op Polywel.com

Reply

Dick, dank voor je reactie. Die van Polywel P8000 hebben bevestiging aan het stuur. Er bestaan er ook met een beugel die op de balhoofdplaat of daar ergens bevestigd worden. Die types bedoel ik eigenlijk. Met vr gr, M.
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Ja, zo een had ik vroeger op m'n 75/6 en m'n 80/7.
die werden bevestigd aan de onderste kroonplaat en onder de bovenste voorvorkdoppen (moeren).
heb er drie gehad, ze gingen wel eens stuk (vallen) maar kon ze nergens meer vinden. heb het halve internet afgezocht en rondgebeld. geen resultaat. Dus een polywel.
Reply
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi marinus,

Ik heb nog een scherm liggen met bevesting ergens op de balhooftplaat (?). Komt van m'n R100RS '81, had er een kuip op gezet. Ik woon zelf in Amsterdam en het ligt in Overijsel. ga er dit weekend naar toe en zal nog eens goed kijken. Het kan ook zijn dat ie op de stuurklemmen zat. Stuur even je e-mail adres of telnr. dan neem ik kontakt met je op. lion@noil.nl

Lion
Reply
Reactie van bezoeker 'Henk', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ben op zoek naar een goed gebruikt, origineel compleet windscherm voor R75/6. Wie heeft er een over?

Marinus, ik heb een R75/6 met zo'n scherm wat bovenop de bovenste kroonplaat zit. Origineel BMW. Ik zet het er soms op s'winters, maar rij meestal zonder. Het is er makkelijk op en af te zetten. Ben je inmiddels voorzien?
Henk
Reply

Hoi Henk, ik ben al deels voorzien; heb de originele half afgefreesde stuurstroppen voor bevestiging van de beugel. De hartafstand ervan is 8 cm. Ben erg benieuwd.
Wil je me nadere bijzonderheden prive mailen?
mmmvgeffen@home.nl
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)