10-21-2020, 08:51 AM
Dat zal de oorzaak wel zijn, nieuwe draad trekken en deze over het geheel goed isoleren . Ik denk niet dat je verder meer schade hebt.
elektriciteits probleem
|
10-21-2020, 08:51 AM
Dat zal de oorzaak wel zijn, nieuwe draad trekken en deze over het geheel goed isoleren . Ik denk niet dat je verder meer schade hebt.
10-21-2020, 11:25 AM
(10-21-2020, 08:51 AM)bmwgs Wrote: Dat zal de oorzaak wel zijn, nieuwe draad trekken en deze over het geheel goed isoleren . Ik denk niet dat je verder meer schade hebt.dankjewel voor de hulp, kabel is besteld bij de hobbyist en heb ik hopelijk morgen, dan ga ik het nog eens proberen. Hopelijk verder geen schade, misschien heb ik iets te hard gepanikeerd maar door de rook en geur dacht ik aan veel erger.
10-21-2020, 11:38 AM
Zo te zien aan de eerste 2 foto's heeft die een behoorlijke kortsluitstroom voor zijn kiezen gehad. Liefst de hele ader vervangen omdat ook op andere plekken de isolatie beschadig/gesmolten kan zijn.
10-23-2020, 10:02 AM
Beste allemaal, gisteravond de nieuwe kabel van startmotor naar diodeplaat gemonteerd, accu voozichtig aangesloten en geen kortsluiting meer. Hartelijk bedankt voor jullie snelle reacties en hulp. Dit weekend hoop ik te kunnen starten, hopelijk zonder verdere problemen anders hoor je mij terug ;-)
|
« Next Oldest | Next Newest »
|