Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
typeplaatje op balhoofd
Mijn motor heeft geen typeplaatje op het balhoofd. Er zitten wel 2 gaatjes waar dat gezeten zal hebben. Mijn motor is bij de 2e eigenaar een jaar (2001/2002) zoek geweest (gestolen). In die tijd zal dat plaatje verwijderd zijn. Op de cardantunnel zit wel een sticker met de nodige gegevens, maar dat is al een beetje beschadigd. Bestaat de mogelijkheid om ergens een (origineel) typeplaatje te laten maken met alle gegevens die er op horen. Ik kan al die gegevens wel aanleveren.

Verder zitten er nu RVS-dempers op die van de Hobbyist afkomstig zijn. Is hier een E-keur van bekend. In Nederland wordt daar niet erg op gelet maar in Duitsland schijnen ze heel erg moeilijk te doen daarover, ondanks dat je motor in Nederland straatlegaal is.
Reply
van een R75/5 hebben ze hem wel 51141231087 . Slagletters liggen hier (5mm hoog, cijfers en hoofdletters). Mag je het zelf inkloppen. uiteraard heb ik een tafel, stoel en koffie voor je.
Reply
Bedankt voor het aanbod. Ik heb wel een Duitse site gevonden die een neutraal typeplaatje kan leveren. Alleen kan ik daar gezien de velden niet het framenummer op kwijt. Ik zal een kijken bij een vergelijkbaar model hoe het er uit moet zien.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)