09-28-2020, 11:48 AM
gemonteerd en geïnstalleerd: Silent Hektik Z2342, is de set zonder de Silent Hektik bobines, op BMW R90S
installatie probleemloos verlopen echter het bijgeleverde aansluitschema voorziet niet in een aansluitschema met de 6V bobines (staan in serie)
in de tekst staat dat de rechter bobine aan gesloten dient te worden
de bijgeleverde schema's betreffen alleen aansluiting met 12 volt bobines
aansluiten
omdat het mij wat tijd heeft gekost uit te zoeken hoe nu aan te sluiten sluit ik het aansluitschema bij :
-aansluiting silent hektik-002.pdf (Size: 14.73 KB / Downloads: 19)
daarnaast was de statische afstelling niet makkelijk met trial en error en uiteindelijke controle met stroboscoop goed gezet
waarschijnlijk ligt de oorzaak hiervan in het feit dat mijn motor wat ouder is 1975 en er hier en daar wat speling zit uiteindelijk bracht iets meer voor ontsteking soelaas
installatie probleemloos verlopen echter het bijgeleverde aansluitschema voorziet niet in een aansluitschema met de 6V bobines (staan in serie)
in de tekst staat dat de rechter bobine aan gesloten dient te worden
de bijgeleverde schema's betreffen alleen aansluiting met 12 volt bobines
aansluiten
omdat het mij wat tijd heeft gekost uit te zoeken hoe nu aan te sluiten sluit ik het aansluitschema bij :
-aansluiting silent hektik-002.pdf (Size: 14.73 KB / Downloads: 19)
daarnaast was de statische afstelling niet makkelijk met trial en error en uiteindelijke controle met stroboscoop goed gezet
waarschijnlijk ligt de oorzaak hiervan in het feit dat mijn motor wat ouder is 1975 en er hier en daar wat speling zit uiteindelijk bracht iets meer voor ontsteking soelaas