Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hoog branstof verbruik bmw r60/2
Die zit achter een aluminium dopmoertje. Nummer 20 in de tekening is de sproeier zelf.

Attached Files Thumbnail(s)

Reply
Even een vraagje. Heb je al een werkplaatshandboek (in pdf vorm), of ben je niet zo'n sleutelaar?
Reply
Het verbruik is wel extreem! Zit er niet ergens een lek? Vlotter sluit niet af?
Groeten Reyer
R80 1985 met s-kuipje en 1000cc Siebenrock
Reply
(08-15-2020, 06:28 PM)Mart Wrote:
(08-15-2020, 03:55 PM)martin11 Wrote: Waar zit die stationaire sproeier kan ik die zo van de buitenkant eraf halen? , Trouwens nog andere vraag ik hoor wel eens dat te lang stationair slecht is voor je motor ivm koeling , maar als je voor stoplicht staat kun je soms ook wel paar minuten stilstaan. Met de r60/5 die ik had kon je electrisch starten met deze zou je dan weer kickstarter moeten gebruiken dat doe je niet voor elk stoplicht
Stationair draaien: maximaal 10 minuten, wel afhankelijk van de buiten- temperatuur. Voor een stoplicht enz. staan is dus geen probleem.

Met vriendelijke groet,

PeterH
Smile
Reply
Hallo
Vanmorgen  is alles eraf geweest  alles ultrasoon  gereinigd  en opnieuw opgebouwd met  theb oevallig een grote hobbyist gevonden in de buurt die had nog  onderdelen liggen , deze heeft het ook weer opgebouwd  , zojuist 140 km gereden  en verbruik is nu 1:17  veel beter dus . Dacht  gasnaald iets versteld , of dat nu in een keer dat verbruik verklaard. Wel nu lang  stuk gereden ipv korte stukjes.   
Groet
M@rtin
Reply
Mooi dat het opgelost is.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)