Threads: 5,346
Reactie van bezoeker 'VINCENT DE BRUIN', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb een Baehr Verso XL intercom; Is hierop een Kenwood PMR zender op aan te sluiten?
Reactie van bezoeker 'dre cuijpers', geïmporteerd van het oude forum:
Dag Vincent,
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Ik wil een Kenwood 3201 portofoon aansluiten op een Verso XL. Heb een beetje rondgezocht op de Baehr site, en volgens mij heb ik dan het volgende nodig:
AKF-03-02 | Adapterkabel-Funk, LPD/PMR auf Universalschnittstelle (ca. 0,95 m, 6pol. Kupplung & 5pol. Stecker / 6pol. Kupplung)
AKS-03-PT | Anschlu?kabel-Standard, LPD/PMR mit Entstˆrung (ca. 1,50 m, 2,5mm+3,5mm Doppelstecker mono & 5pol. Kupplung)
PTT-01-01 | Sendetaste, wasserdicht, f¸r Plus- und XL-Ger‰te (ca. 1,10 m, 6pol. Stecker)
Heeft iemand een idee of dat ook klopt????
Reactie van bezoeker 'dre cuijpers', geïmporteerd van het oude forum:
Het werkt nu (heeft veel tijd gekost uiteindelijk), zij het dat er inderdaad OOK nog wat extra kabeltjes (andere PTT-knop en zo) bij nodig waren. Alles bij elkaar is het nog een behoorlijk langdurige en kostbare geschiedenis geworden. Maar het werkt dus goed, de rest is bijkomend. Beter iets meer uitgeven en dan goed als weinig kosten voor iets waar je niks aan hebt of waar je je aan ergert.
Reactie van bezoeker 'Sacha', geïmporteerd van het oude forum:
DrÈ heb je nog een andere contact mogelijkheid met de door jou genoemde site, want de link is niet meer beschikbaar (helaas)
Of is er nog iemand anders die weet waar je het "verloopje" kunt (laten) maken.
Ik hoor het graag.
Reactie van bezoeker 'Sacha Lemmens', geïmporteerd van het oude forum:
JAAAAHAAA, Ik heb hem gevonden,... pff wat een gezoek naar sites die niet meer bestaan enzo..;-))
Maar goed, kabel kost dus 89Euro bij die site. Ik heb er ÈÈn besteld. Om eens te kijken... Aan de fotos te zien kan het niet heel erg ingewikkeld zijn.