Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATA remhendel
Photo 
Beste forumleden,

Het moest er eens van komen: Wegrijden met het stuurslot erop Tongue (PeterH zit hoofdschuddend achter zijn beeldscherm waarschijnlijk)

Geen schade! Alleen mijn koppelingshendel is verbogen en bij het rechtbuigen deels afgebroken.
Mijn motor is aangepast en koppeling zit op links. 

Weet iemand 'welke' ATA remhendel dit is? Waar kan ik deze kopen?
Ik zou niet weten hoe ik er naar zou moeten zoeken.

Iemand bekender hiermee dan ik?

Bedankt voor het meedenken.

Fladimir.

Attached Files Thumbnail(s)

Reply
Ik denk dat het ATE moet zijn. Deze misschien? https://www.hobbyist.nl/diverse_onderdel...721234850/
Reply
Gezien het model en de plaatsing van het kabel eind "potje".(van onder af) lijkt me dit van origine een remhandle. Een ATA alu deel is natuurlijk het handigst, maar ik vermoed dat je een complete vervanging moet zoeken. Omdat je wel een lange greep nodig hebt is het misschien handig contact op te nemen met www.mmvg.nl (Jansen motor ombouw) in Assen. Die kunnen je vast wel een tip geven over welk type voor jouw de beste is.

Succes Reynout
Reply
Thumbs Up 
(09-30-2019, 12:32 PM)schrijver Wrote: Gezien het model en de plaatsing van het kabel eind "potje".(van onder af) lijkt me dit van origine een remhandle.  Een ATA alu deel is natuurlijk het handigst, maar ik vermoed dat je een complete vervanging moet zoeken. Omdat je wel een lange greep nodig hebt is het misschien handig contact op te nemen met www.mmvg.nl  (Jansen motor ombouw) in Assen. Die kunnen je vast wel een tip geven over welk type voor jouw de beste is.

Succes Reynout

Ja goede tip! Heb even een balletje opgegooid bij hun.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)