Threads: 5,346
Reactie van bezoeker 'Francis', geïmporteerd van het oude forum:
Wie kan mij een adres bezorgen van een firma in Nederland of Belgie waar men onderdelen (spatborden, kuipje, tank) voor R90S kan laten spuiten.
Alvast bedankt!
Francis
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:
Francis,
ik kan hem wel spuiten, alles in een kleur en de onderdelen moeten niet gedemonteerd worden, alleen de lampen moeten afgeplakt worden. Alles is binnen 15 minuten klaar, en kost alleen een blik zwarte verf. Dit is ideaal voor de winter.
Reactie van bezoeker 'Anthony', geïmporteerd van het oude forum:
Kijk eens op de site van theoterwel.nl
Reactie van bezoeker 'RenÈ', geïmporteerd van het oude forum:
ik ben net vorige week bij Theo Terwel in Vorden (Gelderland) geweest om hem met de hand biezen te laten trekken op mijn totaal "gerestaureerde" donkerblauwe R100RT.
hij was daar net klaar met een R90S (smoke grijs-oranje)
schitterend vakwerk wat die man doet!
Reactie van bezoeker 'clement', geïmporteerd van het oude forum:
Rene,
kun je een idee geven van de kosten van spuiten of in elk geval het biezen trekken?
Reactie van bezoeker 'robbert', geïmporteerd van het oude forum:
Volgens mij kost het compleet spuiten van een R90S in Daytona ongeveer 1100,- Euro
Robbert
Reactie van bezoeker 'RenÈ', geïmporteerd van het oude forum:
Clement,
biezen trekken kost Ä 40,- per onderdeel (bovenkuip / zijdeksels + kontje / tank) dus Ä 120,- in totaal.
Spuitwerk (tank, kuip, zijdeksels en kontje) kost tussen de Ä 1200 en Ä 1500,-
Ik heb het spuitwerk door een ander bedrijf laten doen voor Ä600,- (ook heel goed gelukt) maar als het om smoke gaat (two-tone) dan denk ik dat je toch Ècht bij Theo Terwel moet wezen.
Groeten van RenÈ
Reactie van bezoeker 'Joop', geïmporteerd van het oude forum:
Volgens mij komen er op de zijdeksels geen biezen. Theo kan ook ik aanbevelen - perfect biezenwerk, en snel ook. Het spuiten heb ik bij een autospuiter in Amsterdam laten doen, 350 euro voor lak + transparante lak [biezen wilde ie ook wel doen, met een MoTip plaksetje dan, gratis...] Het ziet er prima uit. Ik zou je adviseren om voor je de blanke lak laat aanbrengen [en dat is echt aan te bevelen] eerst de biezen te trekken, daarna de blanke laklaag ter bescherming van zowel biezen als kleur.