Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forum Toertocht Austerlitz
De Lichtmaschine van de R35 wordt uitgewisseld. Ik krijg een gereviseerde met elektronische regelaar terug. Hopelijk heb ik dan weer een betrouwbare 6 volt en een volle accu. Dan moet het lukken om met de R35 te komen (halve boxer....) ook al springt de derde versnelling spontaan terug. Ik rij toch meestal in vier. Ik weet wat er moet gebeuren maar eerst moed verzamelen om de versnellingsbak uit te bouwen.

Groeten,
Paul
Reply
Dag heren,

Nog even in herinnering brengen.

19 mei gaan diverse Hobbyist-forumleden elkaar ontmoeten rondom onze motoren bij Austerlitz. We hopen dat Paul en BMWconversion hun motoren in gereedheid hebben kunnen brengen zodat ze bewonderd kunnen worden. We zitten op elf man!
Natuurlijk geldt dat als je je hiervoor niet eerder hebt opgegeven, je ook van harte welkom bent. Misschien heb je een technische vraag of probleem welke je wilt stellen. Dan kan dat!
Ik ben benieuwd of er nog enthousiasten bij komen.

Hartelijke groet,

JaapdeLeeuw
Reply
Heren,
19 mei ben ik op vakantie. Dus dit jaar gaat het niet voor mij niet door.

groet Rudi
Reply
Even een vraagje van mijn kant. Wordt de route van de toertocht nog verspreid als GPX-bestand?
Reply
Beste Omar,
Een toertocht gaan we, als daar genoeg interesse voor is, doen in het najaar. Hierover kunnen we het 19 mei nog hebben. Deze keer wordt er koffie gedronken en praten we over de motoren.
Hartelijke groet,
JaapdeLeeuw
Reply
O.k. bedankt.
Reply
De R12 klaar hebben voor zaterdag wordt steeds onzekerder. De cilinders zijn vakkundig gereviseerd en klaargemaakt voor 81 mm zuigers. Deze zijn na meer dan een week vanuit Duitsland (DHL) gearriveerd. So far so good. Maar.... de zuigerpennen van de oude zuigers zijn 19 mm en de nieuwe 18mm. Er zijn nieuwe small end lagers te bestellen maar de oude zien er nog prima uit en wil ik behouden. Eerst kijken of de nieuwe zuigers aangepast kunnen worden voor de oude 19 mm pennen. Of dat voor zaterdag allemaal lukt???

Groet,

Paul
Reply
Beste Paul,

Natuurlijk zien we graag je R12. Als het je niet gelukt hem gereed te hebben, zien en spreken we je zaterdag evengoed graag! Dan maar met je Triumph T120 Bonnie (is natuurlijk ook leuk).
Succes en hartelijke groet.

JaapdeLeeuw
Reply
Overigens heb ik een toerritje uitgezet van ongeveer 122 km met als start en finish De Pyramide van Austerlitz. Dus wie wil kan die met mij rijden.
Reply
Natuurlijk zien we graag je R12. Als het je niet gelukt hem gereed te hebben, zien en spreken we je zaterdag evengoed graag! Dan maar met je Triumph T120 Bonnie (is natuurlijk ook leuk).
Succes en hartelijke groet.

JaapdeLeeuw</blockquote

Hier sluit ik me helemaal bij aan!

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)