Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rammelende RT-kuip
Reactie van bezoeker 'leo', geïmporteerd van het oude forum:

De kuip van mijn boxer-RT (1979) rammelt bij bepaalde toerentallen behoorlijk. Maar wat er nou precies rammelt, dat kom ik maar niet te weten. Is er misschien iemand die met succes zijn (oude) RT-kuip rammelvrij heeft gemaakt
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Bij mij waren het de 2 deksels van de afsluitbare kastjes in de kuip.
Reply
Reactie van bezoeker 'Maarten', geïmporteerd van het oude forum:

Ook kan het de kabelboom zijn die voorin in de kuip rammelt. Ook heb ik wel eens gehad dat de kuipsteun onder de tank die vastgeklemd hoort te zitten onder de tank los was getrild (?)
succes ermee
Reply
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk ook eens naar de doorvoerrubbers van je remleidingen. Als deze rubbers versleten zijn rammelen de koppelingen van de vaste naar de rubberen remleiding in de kuip.
Reply
Reactie van bezoeker 'Reyer Blankevoort', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn S-kuip maakte trilgeluid. Ik heb eindeloos anders gemonteerd, maar niets hielp totdat ik kwam er achter dat het de ruit was. Alle popnagels nog eens aangetikt en opgelost was het probleem. Misschien een tip.
Reply
Reactie van bezoeker 'herman priester', geïmporteerd van het oude forum:

bij mijn rs kuip bleek na lang zoeken een van de boutjes van de bevestiging kuip/frame onder de rechter cylinder los te zijn getrild. bij stationair toerental leek alles in orde.
Reply
Reactie van bezoeker 'tom bakker', geïmporteerd van het oude forum:

haal je linker en rechter spiegel eens van je kuip af en rijd eens zonder .of leg je hand eens op de spiegel en druk het glas licht aan, meestal zitten de glazen los.
en dat rammeld
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)