Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rode r80g/s
ha dank! interessant. Geen body equip. gevonden maar als je bij carosserie/gelakte onderdelen kijkt is er een model dat een henna-rot tank heeft en witte spatborden.
Bij mij is dus alles henna-rot.
En ja als je naar de kleurcode kijkt ( staat op stickertje op achterspatbord ) zou ie blauw moet en zijn zoals Schrijver al vertelde.
dus t ding van mij is Of Heel bijzonder, Of een samenraapsel ??
En bijzonder dat ik dan een foto van nog zo een samenraapsel ( 1ste foto) gevonden heb ; ook helemaal rood.
t schijnt een import uit Maleisie te zijn ?? zou dat dr iets mee te maken hebben?

Reply
Geen idee of er specifieke kleuren zijn gebruikt voor bepaalde landen. Dat lijkt me eigenlijk niet, hooguit dat er voorkeur is voor de voorhanden kleur combinaties.
Is bijgaande de rood-witte kleur combi die je vond ? Deze komt uit het boek van Knittel.
Reply
ja dat is m.
Toch raar dat op het rode achterspatbord een kleurcode zit die overeenkomt met donkerblauw.
Die rode motor op je foto heeft zwarte kleppendeksels ( die motor van mij ook) de blauwe niet.

En nu heb ik het dilemma ; laat ik m rood, of zal ik m toch maar in originele kleur terugbrengen?
lastig.
Reply
en wat zou dat dan zijn ? rood / blauw...tja
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)