Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bougiekabels
#1
Reactie van bezoeker 'jan', geïmporteerd van het oude forum:

Onlangs bougies vervangen. Tussen 2-3000 toeren loopt de motor slecht. Het is de ontsteking. De motor loopt dan even op 2 of 3 cilinders. Maak ik meer snelheid, dan is het probleem niet meer aanwezig. Ik hoor bij stationair lopen ook sterk getik. Het lijkt erop dat er stroom lekt. Ik heb sterk de indruk dat de bougiekabels niet in orde zijn. Onlangs las ik op het forum dat iemand bij een garage bougiekabels heeft gehaald en de oude vervangen. Kan ik 'gewone' siliconenkabels gebruiken? Wie heeft ervaring?
Reply
#2
Reactie van bezoeker 'Marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

Mijn bougiekabels zijn laatst ook vervangen, de motor liep slecht stationair (op 3 van 4 cilinders lopen). dit werd steeds erger.
4 nieuwe kabels er tegenaan gegooid en het probleem was opgelost! (niet echt goedkoop die kabels, maar ze gaan dan ook wel een poosje mee dacht ik.......)
OkÈ, dit is niet echt een antwoord op je vraag, ik wou je alleen even laten weten dat je niet de enige bent met dit probleem.

Groetjes,
Marcel.
Reply
#3
Reactie van bezoeker 'Jan', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Onlangs bougies vervangen. Tussen 2-3000 toeren loopt de motor slecht. Het is de ontsteking. De motor loopt dan even op 2 of 3 cilinders. Maak ik meer snelheid, dan is het probleem niet meer aanwezig. Ik hoor bij stationair lopen ook sterk getik. Het lijkt erop dat er stroom lekt. Ik heb sterk de indruk dat de bougiekabels niet in orde zijn. Onlangs las ik op het forum dat iemand bij een garage bougiekabels heeft gehaald en de oude vervangen. Kan ik 'gewone' siliconenkabels gebruiken? Wie heeft ervaring?
Stom, stom..Ik vergat te zeggen dat het om een BMW K100RT gaat
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)