Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bevrijd van de ophokplicht en weer rijden.
In de afbeelding zie het bedoelde kanaal welke mogelijk verstopt zit.
Onderin KAN een sproeiertje zitten die uitdraaibaar is. Bij oudere types kan dit niet.
Controleer dit dmv benzine in vlotterbak te laten lopen en kijk of in het kanaal ook benzine omhoog komt.
Zo niet, dan is deze verstopt en zal dat de oorzaak zijn.
Reply
Quote:Bevrijdt van de ophokplicht mijn R65 voor zijn 30ste verjaardag een stel RVS-dempers cadeau gedaan. Door mijn Doe-het-zelf werkplaats besteld bij onze sponsor. 5 jaar geleden chromen exemplaren (Sito) er op gezet maar zo ongeveer bij de montage begonnen die al roestpukkels te vertonen die niet weg te poetsen waren. Dat was dus verchromen op zijn Italiaans geweest.
Vandaag dus verwend met de nieuwe dempers.
De oude linkerdemper ging nog zonder al te grote problemen los, de rechter heb ik open moeten slijpen om de moeren aan de binnenkant weg te slijpen. Bij beide dempers zat aan de binnenkant vanaf de aansluiting tot aan de bocht een doorgerotte opening.

Reply
heb je een CV carburator? aan de getoonde vlotterbak te zien wel. controleer dan de pakking achter de chokedeksel, die wil wel eens naar binnengezogen worden en dan trekt de choke valse lucht. Daar waar het choke asje zet, kun je met vier schroefjes het dekseltje loshalen.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)