02-14-2004, 12:33 AM
Reactie van bezoeker 'arnold', geïmporteerd van het oude forum:
Groeten Arnold
Groeten Arnold
Quote:Ad en Ron hebben volgens mij geen gelijk en hebben de vraag niet goed gelezen. Guy vraagt enkel naar een adres om meer vermogen voor zijn cruiser. Niet naar een andere motor. Zelf vind ik het namelijk vervelend om antwoorden te krijgen op vragen die niet worden gesteld!!!Goed gezegd Dirk, Ron en Ad associeren Pk met snelheid maar dat is natuurlijk niet zo. Ik denk dat Guy nog wat meer vermogen onder in wil hebben.
Als je geen antwoord weet op zijn probleem, meer vermogen uit zijn cruiser, lijkt het mij verstandig dan ook niet te reageren. Hierdoor wordt het forum dan geen zoektocht naar een fatsoenlijk antwoord. Stel dat ik zelf ook naar meer vermogen zocht voor een cruiser (rij zelf trouwens een K1100RS met genoeg vermogen) zou ik graag via het forum een antwoord vinden over dit onderwerp en niet worden overdonderd over mijns inziens menigen die niets te maken hebben met Guy's vraag. Dit is een technisch forum jongens en laten we dit dan ook zo houden!!!Dit wordt een lange discussie vrees ik
groeten Dirk
Groeten Arnold
Groeten Arnold