Threads: 5,346
Reactie van bezoeker 'vrancken guy', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb 1200cruiser van het jaar 2000, en ik zou hem graag wat meer pk's geven. Is er iemand op de hoogte waar je dit professioneel kunt laten uitvoeren.
Groetjes Guy
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:
Een chopper blijft een chopper
Dus inruilen voor een racebeest R1150 S of K1200RS
Lijkt mij beter.
Want de zithouding leent zich niet voor racen.
Alleen voor toeren op een dijkie
Sucses
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:
Ron heeft gelijk !
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:
Ad heeft ook gelijk
Reactie van bezoeker 'joop', geïmporteerd van het oude forum:
ad en ron hebben beide gelijk. Als je meer technisch inzicht in je motor wil krijgen moet je een werkplaatshandboek kopen, misschien dat je nog een oplossing vindt die je wat lijkt.PS - Kijk voor boekjes op marktplaats.nl scheelt hoop geld
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:
Ad en Ron hebben volgens mij geen gelijk en hebben de vraag niet goed gelezen. Guy vraagt enkel naar een adres om meer vermogen voor zijn cruiser. Niet naar een andere motor. Zelf vind ik het namelijk vervelend om antwoorden te krijgen op vragen die niet worden gesteld!!!
Als je geen antwoord weet op zijn probleem, meer vermogen uit zijn cruiser, lijkt het mij verstandig dan ook niet te reageren. Hierdoor wordt het forum dan geen zoektocht naar een fatsoenlijk antwoord. Stel dat ik zelf ook naar meer vermogen zocht voor een cruiser (rij zelf trouwens een K1100RS met genoeg vermogen) zou ik graag via het forum een antwoord vinden over dit onderwerp en niet worden overdonderd over mijns inziens menigen die niets te maken hebben met Guy's vraag. Dit is een technisch forum jongens en laten we dit dan ook zo houden!!!Dit wordt een lange discussie vrees ik
groeten Dirk
Reactie van bezoeker 'Guy Vrancken', geïmporteerd van het oude forum:
Dank je wel Dirk,
Ik dacht al dat dit het zoveelste forum was waar je wel je gal kan spuiwen maar geen antwoorden krijgt. Het klinkt misschien nog altijd wat vreemd, maar waarom zou ik mijn cruiser niet "wat" mogen opwarderen wat betreft pk's.
Dus nog nogmaals mijn vraag. Is er iemand onder U die mij kan helpen ( waar ik zoiets kan laten doen of eventueel zelf doen) waar ik mijn cruiser 1200c kan laten tunen.
Groetjes
Guy