Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
welke accu ??
welke accu kan ik het beste nemen voor mijn R80RT 1985 gel accu of gewoone accu
Reply
Een Odyssey PC680. Kost een paar cent maar dan heb je ook wat.
Groet
Hans
Reply
Ik heb zelf sinds mei j.l. een Kung Long 18Ah (via Reichelt.de); kost 1/3 van de prijs van de Odyssey en volgens ervaringen op het 2-Ventieler.de forum is de levensduur ook een jaar of vijf. Ik zou zeggen: gebruik de zoekfunctie op dit forum (en elders) eens.
Reply
Odyssee.
Reply
Ga voor kwaliteit.
En kijk niet op 10 of 20 euro,s
Geloof me, Goedkoop is bijna altijd Duurkoop.
Reply
odyssey pc 680
Reply
Kung Lung gaat zeker geen 5 jaar mee, de meeste zijn binnen 2 jaar kapot, lees maar op hetzelfde forum Omar. Er is wel een harde kern aanhangers van de KL, maar dat is meer om de prijs en natuurlijk het fenomenale startvermogen.

Mijn eerste Hawker Odysee PC 680 was binnen 4 maanden kapot afgelopen juni midden in Berlijn. Eenmaal weer thuis natuurlijk meteen geclaimd bij Accudienst.nl en binnen een week had ik weer een nieuwe in huis. Moet die nog weer inbouwen trouwens, de in Berlijn gekochte gel accu doet het best.

Accudienst schreef, dat de Hawkers over het algemeen óf binnen een half jaar kapot gaan, óf na 10 tot 12 jaar.

Groeten, Ton
Reply
Gewone accu's vreet mijn motorfiets op.
Gel accu, hoog start vermogen, maar kunnen zonder waarschuwing plotseling de geest geven.
Odyssee rijd ik al jaren naar volle tevredenheid mee.
Kung Lung ken ik niet, komt uit China ?
Reply
Quote:Kung Lung ken ik niet, komt uit China ?
Vietnam geloof ik. Afijn, zoveel accu's, zoveel totaal verschillende ervaringen volgens mij (het lijkt wel op de discussies over de beste olie of banden). Vooralsnog start mijn 1000cc boxer (met oude zware Bosch-startmotor) prima met de Kung Long.

Reply
Ook ik stem voor odyssey
(r60/5 -had origineel een te zwakke accu)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)