Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bagagerek
Hoi. Ik heb sinds kort mijn eerste BMW..een r80 uit '78. Wat een heerlijke fiets. Volgend weekeind ga ik op vakantie en nu wil ik mijn bagage wel fatsoenlijk vast zetten. En een spanbandje om het spatbord, zoals ik deed bij mijn hornet om de kont binden, gaat niet werken, Dus ik heel stoer een rekje gekocht. Alleen kom ik niet uit hoe deze te monteren. (denk voor een ander type zadel) Kan iemand me helpen, misschien zie ik niet hoe het moet.

elke feedback wordt zeer op prijs gesteld. alvast bedankt.
edwin
Reply
Edwin

Je hebt inderdaad een verkeerd rekje . Dit hoort op een buddyseat met een metalen rand eromheen zols op de R90S en RT modellen. linker foto jij hebt eeb rek nodig zoals de rechter foto

vr. gr. René
Reply
René heeft gelijk, alleen is de afbeelding rechts een eigenbouw rek. Het originele bagage annex kofferrek voor de /5, /6 en /7 -modellen met een buddysit zonder "spoiler-achterzijde of "kontje" is deze:

Reply
Ha.
Super bedankt.
Ga ik daar naar opzoek.

gr Edwin
Reply
En daar passen ook koffers op, maar dat wist je misschien al.
Op vakantie met de fiets is dat heel handig!
Reply
Ik heb een setje Krauser koffers met rekje liggen dat je van me kan overnemen. Maar er zit niet de mogelijk op om bovenop nog bagage vast te binden, het is zo'n rekje als op de foto van René, maar dan alleen het onderste deel. Laat maar weten of je belangstelling hebt.
gr Hugo
Reply
Edwin 123 kijk eens wat hier wordt aangeboden

http://www.speurders.nl/overzicht/motore...ml?sr_ab=0

Succes

vr. gr. René
Reply
Hallo
ik heb ook nog een compleet bagagerek voor de bmw
groet ruud
Reply

Forum Jump: