Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
help
#1
Hallo daar ben ik weer met een probleem. Ik heb op mijn BMW r100rs uit 1990 een LED achter-unit geplaatst en deze werkte prima op het feit na dat de knippers te snel knipperde Toen ik gisteravond stopte werkte alles nog (behalve het snel knipperen waarvoor ik vanochtend een relais heb gehaald dat geschikt is voor LED knippers) echter toen ik vanmiddag het relais wilde monteren had ik helemaal geen spanning. Heb de accu doorgemeten die gaf 12,5 volt en zekeringen waar ik er maar twee van vond (onder het zadel) waren ook goed. Weet iemand hoe ik de oorzaak hiervan kan opsporen en of er nog ergens anders een zekering zit en of het eventueel aan het contactslot ligt (die het tot gisteravond gewoon gefunctioneerd heeft) Graag advies dit is een van de laatste werkzaamheden aan de verbouwing zodat ik de weg op kan

M.vr.gr.
Leon
Reply
#2
Zekeringkastje nog een keer open maken en met een volt/universeelmeter, waarvan de zwarte pen op het lood van de - van de accu moet, spanningen meten aan weerskanten van de zekeringen. Zekeringhouders willen wel eens ge-oxideerde contactvlakken hebben, net zoals de uiteinden van de zekeringen.
Reply
#3
Ik heb een nederlandstalige handleiding van de R65, R80RT, R80, R100RS en R100RT monoshock modellen. Daarin zit een bedradingsschema waar ik toch echt 3 zekeringen kan vinden en een lege houder, dus totaal 4 plaatsen. Verder is er geen hoofdzekering te vinden.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)