Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan gevarenlichten niet meer uit zetten
Hallo, ben in bezit van een K1100LT van 1995 en als ik het contact afzet gaan steeds de gevarenlichten branden.
Ik heb de schakelaar al een keer losgemaakt maar nog steeds blijven ze branden
Qlingneteur ook al vervangen, maar nog steeds als ik het contact afzet gaan gevarenlichten branden
Weet iemand of er soms nog een extra relai zit die mogelijk blijft plakken waardoor ik gevarenlichten niet meer uit kan zetten.

Wie o wie kan mij hierin helpen ( mogelijk ook met een elektrisch schema van een K1100lt)
Reply
Heb jij zo'n alarmschakelaar met een doorzichtig rubberhoes erover? Ik heb gehad dat de uitsparing in het plastic waar de schakelaar door gaat net wat te krap was waardoor de schakelaar niet wilde schakelen.

http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/cu...317088.jpg

De schakelaar onder het embleem.
Reply
Hoi Jaap, het is een schakelaar zonder een hoes. Ik heb de schakelaar er ook al een keer losgemaakt van de draden maar dan nog gaan de gevarenlichten aan als ik het contact uitzet.
Reply
Eerst even alle relais schoonmaken, dus niet alleen het knipperlichtrelais.
Ik denk dat er een storing in een van de relais zit, deze regelt stroomvoorziening nadat het contact uit is speciaal voor alarmlichten.
Reply
Vorige week weer een storing waardoor motor stilvalt.
Zekering 5 klapt er steeds uit en motor start niet meer, en gevarenlichten gaan aan.
Wie o wie weet er raad
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)