Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
belangrijke mededeling van de sponsor
Jammer dat BMW of de mensen die het voor het zeggen hebben, zich zo'n arogantie aanmeten. Ze moeten blij zijn dat er zoveel mensen reclame voor hen rijden met nieuwe frisse motoren en oude ook nog steeds frisse motoren. Beter kun je het toch niet hebben. Ze moeten een deleteknop op die mensen zetten. Ik blijf trouw met mijn 1979 R100RT aan deze sponsor.
Reply
ik ook
Reply
Als het werkelijk zo is dat onze hofleverancier in de toekomst bepaalde onderdelen niet meer kan leveren dan wordt het belang van dit forum nog belangrijker. Dan moeten we via dit forum aan bepaalde onderdelen zien te komen. Want er is vast wel iemand die iemand kent met nog ergens een doos met motor onderdelen. Ik pieker er namelijk over om mijn oudje weg te doen of te ruilen voor een ander ding op twee wielen.
Reply
Maak het nu a.u.b. niet dramatischer dan het is, zie de onderstaande quote van Ton:
Quote:Originele onderdelen die BMW nog wel heeft en die Kaspar nu of op den duur niet meer kan leveren, kan je ook bij Nederlandse of Duitse dealers, of rechtstreeks bij BMW Classic via internet betrekken.

Reply
Via de officiële kanalen krijg je nieuw spul voor de nieuwprijs, terwijl er gebruikt genoeg kan rondzwerven voor een vriendenprijs of een reële gebruiksprijs.
Reply
Ik blijf gewoon bij onze sponsor bestellen. Mocht het niet lukken om onderdelen te leveren zal onze sponsor dat ook doorgeven.
Maar @bmw, een betere merk reclame als hobbyist krijgen jullie niet.
Zonder hobbyist reed ik niet meer op een BMW.
Reply
Als ik het een en ander nodig heb voor mijn BMW's bestel ik dat gewoon bij de Hobbyist. Altijd voordeliger en sneller dan bij de dealer.En als dat eens een keer anders uitpakt? Jammer dan maar toch gewoon de Hobbyist. Je wordt telefonisch prettig te woord gestaan, is ook wat waard en eigenlijk zeldzaam aan het worden.... Vraag de 'moderne' dealer eens iets over een 2 klepper....kun je het beter zelf uitzoeken.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)