Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
controlelamp achterlicht K 1100 RS '92
Reactie van bezoeker 'Mark', geïmporteerd van het oude forum:

Heb onlangs de knipperlichtverklikkerlampjes vervangen, en toeval of niet, nu licht de alarmlamp niet meer op welke normaal gesproken blijft branden totdat de rem bediend wordt. Dezelfde lamp knippert wel met het ABS lampje totdat het systeem gecheckt is.
Niet erg, wel vreemd. Wie weet hoe een en ander in elkaar steekt?
Reply
Reactie van bezoeker 'Danny', geïmporteerd van het oude forum:

alles eens terug openmaken misschien raakt er ergens een stekkerpinnetje niet...
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

Raar, misschien een nieuw lampje plaatsen. We gaan er vanuit dat ge toch dezelfde wattage gebruikt hebt en de vorm van het soccet.
Wat ik ooit eens heb voorgehad is dat mijn fout-lampje begon te branden. Er was nochtans niets aan de motor noch aan de verlichting en toch. Mijn achterlicht begon pas enkele seconden later te branden dan mijn voorlicht. Oorzaak het Wolframdraadje was stuk en maakte geen contact meer maar 1 keer als ik geremd had was door de hitte van het Wolfram van het stoplicht dit van het achterlicht gerokken en lag dan op dit van het stoplicht. Zo werkten beide lichten perfect maar toch was het defect. Lampje vervangen en probleem opgelost.
Ik zou de oorzaak zoeken daar waar ge het laatst aan gewerkt hebt. Dus lampje vervangen. mvg.
Reply
Reactie van bezoeker 'Danny', geïmporteerd van het oude forum:

normaal hebben die lampjes dezelfde grootte en wattage... ik hoop dat het zoiets is dan ben je makkelijk af... anders zal 't schema raadplegen worden
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)