Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Memoires van een motorsleutelaar
Sinds gisteren heb ik een eigen website: www.kdwindturbines.nl die ikzelf in elkaar geknutseld heb met behulp van het prima boek "Een website maken voor uw eigen bedrijf (van mei 2014)". Op deze website wordt met name Engelstalige informatie gegeven over mijn VIRYA-windmolens en openbare KD-rapporten maar ik heb ook een menu gemaakt "No wind energy" waar documenten staan die niets met windenergie te maken hebben. Hier heb ik het rapport "Memoires van een motorsleutelaar" opgenomen dat door iedereen bekeken kan worden en waar eventueel een kopie van voor eigen gebruik gemaakt mag worden. In dit rapport worden mijn ervaringen beschreven met alle bromfietsen, skelters en motorfietsen die ik ooit gehad heb. Er staan vier verhalen in die over BMW gaan maar de overige verhalen vinden jullie misschien ook de moeite van het lezen waard. Bij dit menu staan ook Nederlandstalige artikelen over muziek. Bij Home staat een You Tube filmpje van 14 minuten waarin ik geïnterviewd wordt over mijn windmolens.
Reply
Mooie verhalen!!!
Reply
Mooi verhaal. Ik heb omstreeks dezelfde tijd op het GLE gezeten ( 1961-1966) en woonde in Son. Ben op mijn eerste bromfiets, een NSU Quikly meedere malen aangehouden door de politie wegens te hard rijden. De eerste keer dat ik werd aangehouden was door een grote donkerblauwe Amerikaanse Ford die ongemarkeerd was als politie auto. Dat was echt schokkend. Ik kwam er achter dat Eindhoven er twee van had. Ook de HD's heb ik leren kennen.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)