Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW R100 scrambler
Kleine status update wat er van geworden is. Custom made zadel, eigenbouw achterframe, nieuwe verlichting en ander achterspatbord.

Ook meteen een vraag, ik wil korte megaton dempers installeren, horizontaal. Nu heb ik het rempedaal wat om de pijp heen gaat en schijfrem achter. Is dit uitwisselbaar met het nieuwere pedaal dat horizontaal is? Andere tips wat betreft rem en schakel units zijn ook welkom.

Groet Gerwin
Reply
Hallo Gerwin, je bent nog vergeten om de tank, wielen, cardan, versnellingsbak, en motorblok in Mat-Zwart te spuiten. Verder vind ik het tot nu toe niet bijzonder geworden, meer 10 in een dozijn. Als je er 1 gezien hebt heb je ze allemaal gezien, namelijk Mat-Zwart en een platte Buddyzit. Mvgr. Jozef.
Reply
hallo ben een r100rt om aan het bouwen naar scambler had ook de intentie om er heidenau k60 scout er op te zetten achter , Heidenau heeft volgens mijn bandenboer geen originele maten , wie heeft er info over welke maat ik dan kan nemen, heb van mijn banden een alternatief voor 100/90-19 en achter 4.10-18 .
Reply
heb gekozen voor de k60 scout 4.00-18/18achter en de k60 voor in de maat 100/90-19
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)