Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tank (binnenkant ontroesten, reinigen + coaten)
Reactie van bezoeker 'Ren', geïmporteerd van het oude forum:

Al jaren laat de binnenkant van mijn tank los (rode schilfers). Ik wil hem nu grondig laten reinigen ("trommelen") en daarna weer laten coaten (ik zit te denken aan een vloeibare kunststof die uiteindelijk taai opdroogd. Wie heeft hier ervaring mee of (nog beter) een adres waar ik dit voor een redelijke prijs vakkundig kan laten doen. Alvast bedankt.
Reply
Reactie van bezoeker 'ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Rene
Je tank kan je makkelijk zelf restaureren,de benodigheden met uitleg hiervoor zijn van
RESTOM te verkrijgen bij
Patrick Haesevoets
Maastrichtsestraat 39
3530 Houthalen-Helchteren Belgie
tel/fax :03211/52.64.08

Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Rene,
Ik heb goede ervaringen met Elpe tank coating. Gekocht op de vehikel-beurs dus ik zou niet meer weten wie de leverancier is. Dit kun je makkelijk zelf aanbrengen.Kraantjes eruit en je gooit een paar handjes fijn grind in de tank en vervolgens ga je als een zotje een halve dag staan rammelen en schudden met de tank. Af en toe het grind eruit en schoonspoelen zodat je kunt zien hoever je bent. Dan alles afplakken en dat spul erin, goed ronddraaien zodat het overal komt en het overtollige afgieten, dit kun je ook nog voor een 2e tank gebruiken mits je zorgt dat die klaar staat want het hard snel uit. Klaar is Kees.

Succes
Ad
Reply
Reactie van bezoeker 'maxie', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk eens op het forum op www.boxerworks.com - daar is dit onderwerp heel uitgebreid behandeld !
Reply
Reactie van bezoeker 'harry', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Rene
Op www.tankcure.com is alles te vinden over
elpe tank coating.
Tik je op Google zoeken nederlands elpe tank coating,krijg je een prima nederlandse handleiding.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)