Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Navigatie Garmin nuvi 350
Sinds kort heb ik een Garmin nuvi 350. Na veel googlen heb nog steeds niet ontdekt of hier ook routes van bijv de ANWB op gedownload kunnen worden. Via Mapsource zouden er wel poi's op gezet kunnen worden. Wie weet of het kan en hoe eventueel? Hartelijk dank, Marius
Reply
Zoek eens op "MrGPS" en zijn filmpjes op Youtube. Daar zal jouw probleem vast bij besproken zijn.
Reply
Volgens mij kan dit met het gratis programma tyre.(google maar eens op tyretotravel).
Reply
Hoi, bedankt voor de reactie. De beide verwijzingen en ander veel zoekwerk leveren niets op.
Misschien is er toch iemand met echte ervaringen. gr, m.
Reply
Ik heb in Google de volgende zoekterm ingetypt:
"garmin zumo 350 routes importeren"
Het eerste resultaat (GPS.nl etcetc) geeft een uitgebreide test van dit apparaat waarin ook het importeren van routes uitgebreid beschreven wordt.
Typ je daarna in: "garmin zumo 350 manual" , dan vind je daar de gebruiksaanwijzing.
Reply
Ik ben er vanuit gegaan dat je een Zumo 350 hebt. De Gewone nuvi 350 is al zo oud, dat je geen geavanceerde functies als routes importeren kunt verwachten
Reply
Een Nuvi 350 is geen Zumo 350
Maakt ook een wezenlijk verschil in prijs !!!
En natuurlijk ook in de mogelijk heden.
Reply
Tiny en R60Aad hebben helemaal gelijk. Het betreft een Nuvi 350 en geen Zumo 350. de Nuvi 350 is in 2007 gekocht bij de Mediamarkt in Eindhoven en kostte toen Euro 399,00.
Er kunnen wel via SD-2gb, POI's, foto's en mp3's op. Gr,M.
Reply
Het lukt niet; ik stop met dit "project" en heb de Garmin op Marktplaats gezet voor Euro 35,00.
Allen bedankt voor meedenken, gr,M.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)