Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Taxatie custom
Beste motorvrienden,

Heeft er iemand ervaring met het laten taxeren van een tot custom omgebouwde en gereviseerde klassieker ?
Het lijkt mij wel belangrijk dat ik daar iemand voor vindt die daar in thuis is.

Groeten, Wim.
Reply
Wim,
Wel met taxatie van een klassieker, niet met een custom ombouw.
Maar eigenlijk denk ik dat het belangrijk is dat je verzekering maatschappij de man ook "accepteerd", daarom is het misschien handiger je vraag daar voor te leggen en aan de hand van hun info ( misschien meerdere namen) verder te kijken. Een beetje taxateur heeft een website.

succes
Reynout
Reply
Hoi ik heb een custem r80 laten taxeren geen probleem hij is voor 8500 getaxeerd.

groetjes Frank
Reply
volgens mij is het belangrijk dat de taxateur geregistreerd en beedigd is, hier heb ik het laten doen
Classic Car Taxatie
Jack van der Hoek
Schoolstraat 5a
3238AP Zwartewaal
tel 0181662443

Niet elke verzekering werkt met taxatierapporten dus je moet wel naar een oldtimerverz gaan, bij mij werd het doorgefaxt en klaar de verzekering werkt samen met diverse taxateurs.
verzekering
Turien & co
tel 0725181150

Hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes Frank
Reply
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb de motor alleen WA verzekerd, mogelijk pas ik dat na de taxatie aan.
Ook voor alleen WA verzekerde kan taxatie nuttig zijn dacht ik, om in geval van aanrijding veroorzaakt door tegenpartij niet met de dagwaarde naar huis gestuurd te worden.
Voor mij zelf neem ik dan wel of niet het risico qua verzekering, afhankelijk van de waarde.
Ook is een taxatie natuurlijk een mooi handvat, mocht ik hem ooit willen verkopen (wat ik mij nu nog niet voor kan stellen).
Ik zal een geregistreerd en beëdigd taxateur kiezen, daar zal een verzekeraar toch moeilijk omheen kunnen lijkt mij.

Groeten, Wim.
Reply
Een ieder moet natuurlijk zijn eigen afweging maken, maar ik zou je aanraden om WA+ te kiezen.
Dat is maar een paar euro duurder, maar je bent wel verzekerd tegen brand en diefstal.
Reply
Als je hem WA verzekerd krijg je de dagwaarde meer niet.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)