Posts: 6
Threads: 6
Joined: Jun 2012
Reputation:
0
De BMW werd 1 a 2x perjaar gestart en een klein blokje mee gereden.
Verder stond ie maar stof te happen achteraan in een garage.
3 keer trappen en ie liep.
Toerenteller etc heel en werkend
Is toch een van de mooiste dingen van een /5, die koplamp.......
Origineel NL kenteken
Frame/blok nummer gelijk en volgens het framenummer eind 1972.
Hoi Krekwakwou,
Uhhh, heb je ook een fotootje van dit vernuftig stuk techniek?
Wij zijn natuurlijk erg benieuwd.
Groetjes, Kees.
Nou,
Zo te zien zit er nog wel een flinke hoeveelheid werk in,
maar de basis ziet er zeker goed uit.
Groetjes, Kees.
inderdaad,maarzie ze zo graag in een schuurtje staan
Morgen effe het blok afspuiten en dan is ie weer toonbaar.
Vanmorgen effe de tot erover gehaald
hier de foto van vanmorgen
Die wasbeurt heeft 'm zeker goedgedaan.
Ik ben geen /5 kenner, maar ziet er op de foto behoorlijk origineel uit.
In ieder geval een erg nette en zo te zien complete machine.
Al mis ik waarschijnlijk de biezen op je lakset.
Lijkt de kleur van de lakset je origineel?
Uitlaat dempers ook?
Hartstikke leuk joh.
Groetjes, Kees.
Hoi Kees, inderdaad het is geen showroom, maar gebruikte motor. Als ik me niet vergis zijn vooral BMW's daarvoor ;-) Het was een groene en de vorige eigenaar vond dat niet mooi en heeft hem zwart gespoten, wat dan wel weer jammer is. Wel heelmooi gedaan trouwens. Ik zal bij een vriend/spuiter navragen of deze lak te verwijderen is zonder eigenlijk de originele te beschadigen.Dan komt de bies ook weer te voor schijn. En ja op de dempers na en de chrome beugel aan het zadel is ie compleet origineel EN EEN /5 . Ik liep al langere tijd rond dat ik die een terug wou, maar ze liggen nou niet bepaald op iedere hoek van de straat te koop. Of je moet serieus in je portemonee duiken. EN het is nog wel een 75/5. In ieder geval startte ie bij de 3de trap. De koppeling schakelen voelde goed aan. Alle electra doet het. Plus de km/ toerenteller werken en zijn de naalden niet afgebroken. De controlelampjes doen het ook.Dus al met al geen slecht begin, en originele NL motor met blauwe plaat.Tevens nog wat onderdelen erbij zoals de grote valbeugel en wat klein spul. Och en ik vergat het bijna: blok frame nummer gelijk.
Hier een foto van de /5 en caferacer.
Ik heb vandaag een krauser topkoffer gevonden voor de /5/6/7 modellen
Wistniet dat die bestonden......
Je ziet eigenlijk altijd maar die zijkoffers