Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht
Hallo,

Ik ben op zoek naar een km teller en een buddyseat beugel van een r 60/5 kort model.
Wie heeft iets liggen? Moet wel in goede staat zijn.

Gr. Theo
Reply
Hallo Theo,

Bel eens met de Hobbyist en kijk eerst in hun shop.
Lees ook de forumregels !

Bep
Reply
Sorry, ik had de forum regels nog niet gelezen!

Theo
Reply
Dat geeft niks Theo, daar is Bep van Malde dan weer voor, die maakt jou en anderen daar graag attent op. Kost niks, maar dan heb je ook wat.
Reply
Even buiten de regels, sponsor komt ons tegemoet met dit forum en dan is het wel zo fair ook bij sponsor te winkelen en handeltjes er buiten te houden.

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Ik denk niet dat onze sponsor alle onderdelen (nieuw of gebruikt) van alle modellen uit voorraad leveren kan, terwijl een mede-forummer dat ene ondedeel toevallig wel heeft liggen of overgehouden van een restauratie of verbouwing.

Net zoals we elkaar hier helpen met het oplossen van problemen vind ik dat deze mogelijkheid om aan onderdelen te komen open moet blijven, maar wel onder deze voorwaarde dat de Hobbyist het niet kan leveren.

Om een hypotetisch voorbeeld te noemen. Onder aan de bodem van mijn buudyseat zitten twee beugels die om pennen van het subframe scharnieren. Deze twee beugels verschillen net iets. Nu is bij mij de voorste zo beschadigd dat deze niet meer bruikbaar is. Zal de Hobbyist zo coulant zijn om van een van zijn buddyseats zo'n beugel af te halen om mij te plezieren terwijl voor hem die buddyseat veel moeilijker te verkopen is.

Een tweede voorbeeld is bijvoorbeeld een reflector van een bepaald type koplamp.
Reply
Hallo Theo,

Ik kan je helaas niet aan de gevraagde delen helpen.

@Allen
Ik vind het redelijk irritant dat er meteen mensen klaar staan om op de forumregels te wijzen. De Hobbyist is mans genoeg om te reageren op iets wat ze niet wil, geen van ons is moderator toch?

Groeten, Ton
Reply
Is het misschien een idee om als onze sponsor een onderdeel echt niet (meer) kan leveren (zoals Jaap in z'n voorbeeld schetst) je even toestemming kunt vragen bij onze sponsor om de vraag hier op het forum te kunnen stellen?
Of misschien in een aparte rubriek?, en evt. pas te bereiken na een negatief antwoord op een onderdelen vraag bij onze sponsor?

Ik kan me best voorstellen dat onderdelen van echt oude BMW's niet meer leverbaar zijn, en er wellicht toch vraag is.

Hierbij realiseer ik me goed dat onze sponsor geen omkijken en last moet hebben van zo'n rubriek.

Je kunt zo wel een erg mooi platform maken voor de echt zeldzame dingen.
En dat vanuit de site van De Hobbyist ( als hooftbron voor bijna alle onderdelen).

Zomaar een ideetje dus.

Groetjes, Kees.
Reply
Ik zou me dit kunnen voorstellen.

Je bestelt een onderdeel bij de sponsor en je krijgt bericht dat dat niet (meer) leverbaar is.
Er moet een afspraak gemaakt worden met de Hobbyist of in dat geval er een vraag op dit forum gesteld mag worden of iemand anders de vrager van dienst mag zijn.

De vraagsteller zal dan aan het begin van zijn bericht moeten aangeven dat de Hobbyist het niet kan leveren en of iemand anders hem kan helpen. Ik ga dan wel uit van de integriteit van de vrager wat ik niet betwijfel gezien de tot nu toe gevoerde discussies op dit forum.

Dit zal bij de Hobbyist aangekaart moeten worden door iemand die daar goed bekend is.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)