Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2K blanke lak hardt niet uit
Is mooi geworden! Reflectie: lig je op de trap 1e etage?

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Haha, was me zelf nog niet opgevallen
Reply
Hoi Aad,

Ziet er goed uit.

Mooie kleur ook.

Neigt een beetje naar een "ivoor" kleur wit

Groetjes, Kees.
Reply
Is originele BMW-kleur. Kleurnummer 083, Polizeiweiss.
Nu nog een paar gekleurde streepjes eropWink
Reply
Strepen op je toaster ?
Ik dacht dat die er origineel niet op zaten in combi met de chroom platen.

Ik vindt hem zo al heel mooi, mede omdat het chroom deel al zwarte strepen heeft.

Ik heb dezelfde tank wel zonder chroom en dan met strepen gezien en dan met (kleine) knie rubbers.

Dat leek mij zelf wel wat voor mijn toaster maar ik kan de rubbers niet vinden. Ook de bmw nummers er voor niet, weet hier iemand er misschien meer van ?

Reynout
Reply
Was een grapje! Politie wit en dan rode en blauwe strepen erop. Zwaailicht erbij
Reply
@schrijver: Toaster had geen knie rubbers.

@R60Aad: dacht dat je blauw/rood als op de Krauser,s bedoelde, maar een blauw zwaailicht was ook leuk geweest- en goed voor wat discussie met onze gezagsdragers!

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
PeterH,

dat dacht ik dus ook tot ik deze vond (en niet alleen deze - google op R75/5 en kijk naar de afbeeldingen), de knierubber zien er niet als eigen maaksel uit.
Waarschijnlijk alleen voor de VS geleverd ? ik las op een VS site dat ze over de beugeltje van de chroomdelen gaan.
Maar geen nummer of zo en het lijkt me ook geen rubber van een ander type bmw.

Reynout
Reply
Dan is het een of-of keuze, verchroomd tankpaneel of knierubber.Ik ken ze alleen met verchroomd paneel.
Type is ook maar kort gevoerd.

Knierubber als op de foto lijkt inderdaad specifiek voor de 17 liter /5 tank ontworpen te zijn.Misschien aftermarket.Kom in Europese documentatie alleen de verchroomde panelen tegen.

Misschien dat iemand anders er meer van weet.

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)