10-15-2014, 11:16 PM
Hallo Reynout,
Dank tot zover voor jouw tips.
Ja, het is mij duidelijk dat er verschillende types cockpits zijn voor boxers. Ik had een korte tijd het vermoeden dat het oranje lampje stond voor het opladen vd. accu door de dynamo (= rood lampje). Maar na metingen bleek dat deze prima zijn werk deed dus kan het niet anders dan het oranje lampje de oliedruk aangeeft. Ik zal morgen eens kijken of de sensor onderin het blok wel is aangesloten. Zover ik weet heb ik een half jaar geleden een nieuwe sensor in het blok gedraaid.
Verder ben ik ook met de remvloeistof vd. voorremmen (ATE) in de weer geweest. Heb de remmen schoongemaakt, voorzien van nieuwe rubbers en stofhoezen en heb de remolie aangevuld. Zover ik weet zit er nu voldoende remolie in het systeem. Wel moet ik bekennen dat de voorremmen moeilijk en traag terugkomen wanneer ik de ze gebruik. Heb zover ik ko de lucht al uit het systeem gehaald. Heb jij nog een idee waarom de remmen enigszins blijven hangen?
Dank alvast voor jouw info.
Groet,
Michel
Dank tot zover voor jouw tips.
Ja, het is mij duidelijk dat er verschillende types cockpits zijn voor boxers. Ik had een korte tijd het vermoeden dat het oranje lampje stond voor het opladen vd. accu door de dynamo (= rood lampje). Maar na metingen bleek dat deze prima zijn werk deed dus kan het niet anders dan het oranje lampje de oliedruk aangeeft. Ik zal morgen eens kijken of de sensor onderin het blok wel is aangesloten. Zover ik weet heb ik een half jaar geleden een nieuwe sensor in het blok gedraaid.
Verder ben ik ook met de remvloeistof vd. voorremmen (ATE) in de weer geweest. Heb de remmen schoongemaakt, voorzien van nieuwe rubbers en stofhoezen en heb de remolie aangevuld. Zover ik weet zit er nu voldoende remolie in het systeem. Wel moet ik bekennen dat de voorremmen moeilijk en traag terugkomen wanneer ik de ze gebruik. Heb zover ik ko de lucht al uit het systeem gehaald. Heb jij nog een idee waarom de remmen enigszins blijven hangen?
Dank alvast voor jouw info.
Groet,
Michel