Threads: 5,346
Reactie van bezoeker 'j de Kok', geïmporteerd van het oude forum:
Best Forum. ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er oude dingen van het forum ophet nieuwe opduiken, bijv opnemen op casettedeck zonder ingang, axiale slag remschijf,.technisch tekenen.allemaal al gelezen op het oude forum....ra ra hoe zou dat nou komen? gr Jan
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:
Doordat het oude forum ook is teruggezet.
Type maar als zoekargument in: K100 of R100 etc.
Groet,
Bert
Reactie van bezoeker 'kaspar', geïmporteerd van het oude forum:
Na een aantal reakties dat het oude forum verdwenen was, hebben we dit terug laten zetten.
Nu krijgen we het verwijt dat we oude wijn in nieuwe zakken leveren.
Wanneer is het eens goed? We verdienen geen stuiver op het forum en proberen iets voor de motorrijder te doen.
Nog een gezegde: Stank voor dank!
Reactie van bezoeker 'LT', geïmporteerd van het oude forum:
@ Kaspar: fijn dat veel oude zaken zijn overgezet op het nieuwe forum. Altijd handig als je wat wilt nazoeken.
@ Jan: zowel bij het verwijderen van alle berichten ivm virusmeldingen meer dan een jaar geleden als bij instellen van dit nieuwe forum hebben andere forumgebruikers aangegeven dat ze de oude berichten als archief op prijs stellen. Gelukkig hebben ze deze keer aan het verzoek kunnen voldoen.
Reactie van bezoeker 'Dick', geïmporteerd van het oude forum:
Ik vind de nieuwe opzet prettig en overzichtelijk, zoekmogelijkheid werkt ook goed, niet meer bladeren door veel oude info, maar die oude info wel beschikbaar.
Voor mij: PRIMA
Laat je niet ontmoedigen !!!!!!!!!!!!
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:
Kaspar, laat je niet gek maken.
Die rare BMW-rijders moeten soms even wennen aan veranderingen blijkbaar.
't Ziet er prima uit zo!
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:
Nou allemaal ophouden met zeuren over dat forum en gewoon lekker gebruik maken van dit gratis en voor niks stukje BMW techniek plezier.