Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aansluitschema vlotter K100RS
#1
Wie weet hoe ik de bedrading van een vlotter voor een BMWK100RS moet aansluiten.
De vlotter heeft vier uitgaande draden, wit, geel, groen en bruin. Ik heb begrepen dat de gele + up is en de witte + down. Blijven groen en bruin over, mogelijk heeft iemand een schema voor mij. Alvast bedankt.
Reply
#2
Beste Rob, wellicht een wat rare opmerking maar zitten er op een K100RS vlotters dus carburateurs? Ik ben ze nog nooit tegengekomen op mijn K100RS. Een tip: Kijk eens op de speciale K-site van Bert Meijerink. Hier heb je ook een forum wat meer gericht is op specifieke de K-modellen van BME. Hierbij de link: http://www.bmwk.nl/
Groet,
Mic64
Reply
#3
de k serie heeft bij mijn weten een drijvende brandstofpomp in de tank. misschien bedoel je die met de vlotter met aansluitdraden?
Reply
#4
Robbert, is die brandstofpomp dan gecombineerd met de niveau-meting? Dat zou de overkill aan draden verklaren.
(Ben gewoon nieuwsgierig)

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
#5
Peter,

goede vraag, ik heb de realoem erop nageslagen, daar haal ik het antwoord niet zomaar uit:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?...14&lang=nl

wie weet of de pomp en niveaumeter gecombineerd zijn?



Reply
#6
Vlotter en pomp zijn inderdaad gecombineerd.
Geloof dat ze aan elkaar gekoppeld zijn met een gele en een zwarte draad.
Schema kan je vinden op bmwk.nl op de sleutelpagina
veel succes
Reply
#7
De benzinetank van mijn K100RS was lek, dus een andere op de kop getikt. In deze tank zit echter een vlottermechanisme waarop een benzine meter aangesloten kan worden. Dus een benzine meter op de kop getikt. Nu moet het nog gaan werken. Maar ik ga kijken op de site die Maus gegeven heeft. Alvast bedankt.
Met vr gr
Rob
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)