Posts: 1
Threads: 1
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Wie weet hoe ik de bedrading van een vlotter voor een BMWK100RS moet aansluiten.
De vlotter heeft vier uitgaande draden, wit, geel, groen en bruin. Ik heb begrepen dat de gele + up is en de witte + down. Blijven groen en bruin over, mogelijk heeft iemand een schema voor mij. Alvast bedankt.
de k serie heeft bij mijn weten een drijvende brandstofpomp in de tank. misschien bedoel je die met de vlotter met aansluitdraden?
Robbert, is die brandstofpomp dan gecombineerd met de niveau-meting? Dat zou de overkill aan draden verklaren.
(Ben gewoon nieuwsgierig)
Met vriendelijke groet,
PeterH
Vlotter en pomp zijn inderdaad gecombineerd.
Geloof dat ze aan elkaar gekoppeld zijn met een gele en een zwarte draad.
Schema kan je vinden op bmwk.nl op de sleutelpagina
veel succes
De benzinetank van mijn K100RS was lek, dus een andere op de kop getikt. In deze tank zit echter een vlottermechanisme waarop een benzine meter aangesloten kan worden. Dus een benzine meter op de kop getikt. Nu moet het nog gaan werken. Maar ik ga kijken op de site die Maus gegeven heeft. Alvast bedankt.
Met vr gr
Rob