06-03-2014, 10:25 AM
Onlangs achterste (wiel)cardanlagers en voorste veerpoot van m'n 1150RT vervangen (1004000 km).
Afgelopen week een begeleidingsrit langs D-weggetjes in Frankrijk gedaan (1600 km) en werkelijk flink gebaald vanwege klapperend voor - en achterwiel.
Uiteraard diverse (achter)veerinstellingen uitgeprobeerd maar zonder gewenst resultaat, verandering van bandenspanning (2,45/2,85 bar) gaf ook geen soelaas.
Ik merk geen speling in balhoofdlagers noch in de achterwiellagers.
Wie oh wie heeft nog een gouden tip voor dat ik toch overga tot het vernieuwen van alle overige lagers en achterste vering ?
Groetjes en alvast erg bedankt,
Dirk
Afgelopen week een begeleidingsrit langs D-weggetjes in Frankrijk gedaan (1600 km) en werkelijk flink gebaald vanwege klapperend voor - en achterwiel.
Uiteraard diverse (achter)veerinstellingen uitgeprobeerd maar zonder gewenst resultaat, verandering van bandenspanning (2,45/2,85 bar) gaf ook geen soelaas.
Ik merk geen speling in balhoofdlagers noch in de achterwiellagers.
Wie oh wie heeft nog een gouden tip voor dat ik toch overga tot het vernieuwen van alle overige lagers en achterste vering ?
Groetjes en alvast erg bedankt,
Dirk