Threads: 3
Na het laten reviseren van mijn startmotor loopt de fiets zeer slecht. Hij lijkt ingehouden en ineens pakt hij weer op, om er direct weer mee op tehouden . Het lijkt wel of hij op een cilinder loopt en soms even op twee. Ik heb bij het uitbouwen de accu los gehad. Zit hem daar soms het probleem?
Je hebt in de buurt van de bobines gesleuteld.
Controleer of daar iets los zit geoxideerd of beschadigd is.
Bep
Johan , vermoedelijk moet hij na deze handeling gereset worden . ( computer ) even langs dealer .
Kijk eens of alle gaskabels goed in de tonnetjes zitten. Als dat niet zo is loopt ie ook ruk!
Een 850 hoeft niet gereset te worden als de accu los geweest is. Accu aansluiten, motor op contact en het gashendel 2 a 3 keer langzaam volledig open draaien. De motronic kent dan de uiterste gasstanden weer.
Duckmole
Heren ik heb geprobeerd te resetten, dat lukte niet. Een voor een de bougies los gehad en als ik de linkse bougie los had ging ie nog rotter lopen rechts los weinig verschil de bougie eruit en die bleek zwart en ze moeten volgens mij ze grijs zijn. Bougie schoon geborsteld gemonteerd starten en lopen als een zonnetje. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om een proef ritje te maken . Maar zo mooi stationaire heeft hij nog niet gelopen . Ik denk dat de bougie zo vies geworden is van het monteren van de startmotor. Ik heb de motor toen een aantal keren gestart zonder te gaan rijden. Heren bedankt voor jullie advies ik ga van de week een ritje maken!