Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brekende startmotoren
#21
het zit 'm niet in de slangklemmen, die doen normaal hun werk.
Ik zou graag weten wat voor rubbers je moet gebruiken als je daadwerkelijk op zo'n motor wil gaan rijden..
de 'origineel-afgeknipte-waterslang- rubbers laten dus gewoon lucht door.
Wat moet je doen om dit ding rijdbaar te krijgen??
Ik heb tel. contact met de gastheer gehad en die wist het ook niet..
Reply
#22
Nou, ariej, je moet toch maar eens voor de aardigheid echte originele aansluit rubbers bekijken. Ik heb ze hier niet zo gauw bij de hand, maar ze hebben toch zeker zo'n 5 mm wanddikte. Plus wapening. Knappe jongen die daar lucht door laat lekken.
Reply
#23
Nou, ik heb dunne stukjes waterslang als 'origineel bmw'opgestuurd gekregen..de oude waren idd veel dikker maar schijnen niet meer leverbaar te zijn.
ik heb de naad tussen de ijzeren bus en de kop(wie verzint zo'n constructie..) ook dicht gesmeerd.. tevergeefs.
Misschien dat guzzi inlaatrubbers heeft van enige kwaliteit..
Reply
#24
Waar haal/bestel jij je onderdelen?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)