Threads: 2
Hallo, ik ben op zoek naar Marcel-Bmw, hij zat vroeger in een oude bloemenkas in Haarlem, vlakbij Schiphol, maar daar schijnt hij niet meer te zitten. Ik heb ook al gehoord dat hij alles verkocht heeft ??. maar klopt dit ??, wie weet meer geachte Forumlezers. Alvast bedankt, Klaas.
is hij gestopt ??
ik ben ook wel benieuwd wat er aan de hand is.
Je ziet ook nooit geen advertenties meer van Marcel-bmw op MP, Klaas.
Hij schijnt bijna alle onderdelen verkocht te hebben, en allen de mooiste onderdelen heeft hij zelf gehouden. Degene die dat gekocht heeft loopt vast met een blindegeleidehond en een witte stok met rode streepjes, tik tik. Klaas.
slechte ervaring met marcel ?
Ik ben er 1 x geweest in die bloemenkas, en weggegaan met een slechte ervaring, dat klopt inderdaad. Ik heb toen ruim de tijd gehad om rond te kijken, en had al gauw in de peiling dat een kudde blinde paarden daar weinig schade kon aanrichten, en van de gedane toezegging van de eigenaar van de berg rotzooi, daar klopte geen ene flikker van. Helaas moet je er eerst naar toe om het te ondervinden, zonde van de tijd en benzine. Klaas. P.S. Achteraf, maar zo gaat het altijd, achteraf hoor je dan van andere mensen verhalen en ervaringen met dezelfde strekking als dat van mij, ik had het liever eerder geweten.
Hij heeft inderdaad schijnbaar alles verkocht en is vertrokken naar het buitenland.