Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vergroten van de benzinetank R80RT
hoi, ik heb een tank op het oog van 26 liter, misschien een goeie tussenweg? Moet zien of hij er op te krijgen is. De zijvakken van de kuip moet ik dan verkleinen, en past het sluitklepje niet(maar dat vind ik niet zo'n ramp. Een groter kant en klare tank is er geloof ik ook, een 32 liter. Als iemand hier iets van weet?
estaal.
Reply
Iemand heeft een tank liggen van R100 mystic 1994, hij is er zeker van dat die 26liter is. Volgens de specificatie op bmwboxerclu zou die 24liter zijn. Weet iemand dit, uit ervaring? estaal.
Reply
Waarom wil je een grotere tank? Na 17 liter verstookt te hebben wil je best een stukje wandelen toch?
Heb je de tank al eens goed opgemeten? Mijn reserve bleek gewoon achteraf bijna 4 liter te zijn....
Reply
Marcel, we zijn een jaartje verder en heb een tank die nu richting 25 liter gaat. Ik rij 750 km per week en kan nu met twee keer tanken per week af ipv bijna elke dag.
Reply
Quote:Waar vind je een plaatwerker die dat nog kan? Ik was zo gelukkig enkele jaren geleden een Heinrich tank te bemachtigen. (begin jaren 80 gemaakt) knap staaltje ;-) plaatwerk. Bijna 40 ltr. Na zelf maken van een klein hulpframe past het spul. De politie mono zit sluit mooi aan. De tank is nu aan een lakbeurt toe. Probeer ik zelf aan te pakken, een goede spuiterij vraagt er (terecht) zo € 600 voor.

Ik ben ook blij met de heinrich tank.
Reply
Hippie, ziet er goed uit. Zelf had ik een GS tank overwogen maar dan moest (een deel van) mijn kuip wijken.
Foto is van afgelopen zomer in Kroatië.
Eisso.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)