06-15-2017, 02:33 PM
Eindelijk na twee jaar lijkt het probleem opgelost na een goede tip van Mat Boxertoko: de vlotters niet horizontaal afstellen, maar een tikje schuin omhoog (zodat het brandstofniveau in de vlotterkamers hoger wordt). Dit in tegenstelling tot de fabrieksvoorschriften (die houden het op horizontaal).
Mijn R100GS (US uitvoering 1992, met 32mm Bings) loopt weer prima!
KM stand ca. 52.000, verbruik rond 1:16.5
In de afgelopen twee jaar genomen acties zonder veel effect:
- tankontluchting verbeterd
- t stukjes in brandstoftoevoer
- tankfilters verwijderd en vervangen door plastic filters achter de kraantjes
- tank gereinigd
- bougiekabels + bougies vernieuwd
- bobine vernieuwd
- hallgever vervangen
- carbs ultrasoon gereinigd
- membramen vernieuwd
- vlotters vernieuwd
Mijn R100GS (US uitvoering 1992, met 32mm Bings) loopt weer prima!
KM stand ca. 52.000, verbruik rond 1:16.5
In de afgelopen twee jaar genomen acties zonder veel effect:
- tankontluchting verbeterd
- t stukjes in brandstoftoevoer
- tankfilters verwijderd en vervangen door plastic filters achter de kraantjes
- tank gereinigd
- bougiekabels + bougies vernieuwd
- bobine vernieuwd
- hallgever vervangen
- carbs ultrasoon gereinigd
- membramen vernieuwd
- vlotters vernieuwd