03-04-2014, 06:29 PM
Netjes hoor Bert! Handig ook dat opberg vakje, is wel weer ff een ideetje. Eens kijken of ik ook nog zoiets kan fixen.
Ombouw R100 RT '80 naar Café-racer
|
03-04-2014, 06:29 PM
Netjes hoor Bert! Handig ook dat opberg vakje, is wel weer ff een ideetje. Eens kijken of ik ook nog zoiets kan fixen.
03-04-2014, 07:14 PM
Mooi werk! Deze is ook door de gepensioneerde spec. schoenmaker bekleed?
Met vriendelijke groet, PeterH
03-06-2014, 12:11 PM
Iemand toevallig 4 stuks M7 40mm liefst rvs liggen? Durf te vagen!
03-07-2014, 05:49 AM
Peter, dit was duidelijk niet zijn grootste en moeilijkste opdracht.
Ik reed al 8 jaar rond met alleen een stukje van dat harde schuim. Nu dan eindelijk met een dekje. Foto van polyesterbodem.
03-07-2014, 10:21 PM
Dat was het wachten wel dan waard, het resultaat polyester incl. is heel fraai!
Met vriendelijke groet, PeterH
03-11-2014, 06:32 AM
Ken je deze site al Mischa, net ontdekt
http://boxerkunst.de/content.php prachtige ideeën op deze site o.a. de koplamporen met bmw logo, en nog veel meer.
03-11-2014, 09:45 AM
Gosselaar,
Dank je voor de tip! Deze site was mij nog niet bekend.
03-12-2014, 06:27 AM
Ondanks een kleine vertraging door overbelasting van een pees in mijn schouder toch weer een hoop voor elkaar gekregen: Koppelingskabel op maat gemaakt voor mijn 'nieuwe' GSXR koppelingshendel. Stalen remleidingen op maat besteld. Compertiment gemaakt in het cafezadel (met dank aan de tip van @bert). Transfer klaar echter niet de kwaliteit die ik voor ogen had, blijkt dat de printer een hick-up heeft gehad dus gaan ze opnieuw een proef zetten. Volgende week vrijdag tank en zadel naar Theo Terwel. Binnenkant tank gereinigd en gecoat. Lamporen, snelgashendel, led's, laatste rvs dopmoeren, gelmat, remvloeistof reservoirs, gele koplampfolie en Speedhut custom gps teller gekocht. Alles binnen (alleen nog even wachten op de teller moet uit de US komen)
03-12-2014, 02:39 PM
Volgende week vrijdag naar Theo? Hoe laat ben je daar? Misschien dat ik dan even kom buurten.
Ik had eerst een klepje willen maken in de bovenkant van het zitje zoals bij de Laverda SFC maar dit paste meer in de stijl. Leuk voor je dat de spullen ook binnendruppelen. Het gaat heel mooi worden, je pakt het wel meteen goed aan. Ben dan ook heel benieuwd naar de volgende fotoserie op forum. Wat een durf trouwens dat je al weer zit te brainstormen over het volgende project. Volgens mij kun je dit niet overtreffen.
03-12-2014, 05:01 PM
Ik hoop tussen 11:00 en 11:30. Dit is nog wel onder voorbehoud, even afhankelijk hoe het gaat met het cafe zadeltje...
Als je er zoveel tijd en energie in hebt zitten kan je eigenlijk niet anders dan 'de rest' ook goed aan te pakken. Van het één komt het ander. Dat volgende project wordt zeker niet zo ingrijpend (en duur!) als de BMW. Deze is voor mijzelf en gaat ook niet meer weg! Hiervoor heb jaren chopper gereden en ben nog steeds gek op bobbers, voor mijn sleutelmaatje en mijzelf is het 'choppen' inmiddels een welkome wekelijkse afwisseling geworden op de dagelijkse (werk)stress. Het bobber projectje wordt cheap 'n easy, blok aanpakken, kaal halen, choppen, verse bandjes, killer paintjob en een paar fraaie details... beetje lol mee trappen! Verkopen en door naar het volgende project ;-) Maar nog even niet op de feiten vooruit lopen, eerst de BMW netjes afwerken! |
« Next Oldest | Next Newest »
|