Alvast een foto, bijna standaard motor maar wel met een eigenbouw buddy.
Buddy kan nog gewoon schanieren en heeft in/onder het 'kontje' nog gereedschapruimte.
De buddy's waren ooit gelijk. Kosten €120,- incl. polyester/lasdraad, plamuur, spuitbussen, plakstripes en aanschaf buddy. Het alleen opnieuw laten bekleden, afhankelijk van cm1 stiknaden, van de buddy zou ook tussen de €75,- en €125,- kosten bij een profi.
Misschien kun je de stiksels zo beter beoordelen.
Ziet er keurig uit Bert! Voor mij hoeft het niet zo profi met de stiknaden. De bekleding van de gelpad moet een neopreen uitstraling hebben maar dan met veel beter zit comfort.
Speedhut.com alle denkbare tellers niet duur voor volledig te customizen tellers!
Is die ace cafe reunion in de UK?
Maar als forum-lid kom je toch ook wel even een kijkje nemen in Austerlitz?!
Floris, bekleden doe ik niet zelf. Door de jaren heen een grote kennissengroep.
Merendeels BMW rijders. Veel technische mensen. Bekleden gebeurt door een gepension. spec. schoenmaker.
Wanneer is da in Austerlitz.
Ja ace cafe is in londen, al 2 keer geweest met tent echt aanrader! er start een toer in duitsland zo door belgie naar ferrie en dan naar londen.
Bert: das handig een kennissengroep. Ik ben nog maar 22, ergens beginnen e :p
Floris, voorlopig staat de datum op 18 mei.
Ik eens ff googelen betreft de Ace Cafe reunie! Btw ik ben nog 'maar' 36 dat is net pubertijd in vergelijking met de kennis die je hier vindt! And everybody is willing to help!
Om het topic van Mischa wat verder op te kleuren een foto van het net bekleedde zitje.
Het klemmende zitgedeelte is demontabel, kan dus van het polyester deel af. In het kontje een gat en bodem gemaakt zodat ik wat bergruimte heb voor een slot en wat gereedschap.