Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ombouw R100 RT '80 naar Café-racer
Keuren bij de RDW is volgens mij niet aan de orde: er is niets veranderd aan de motorinhoud of het aantal cilinders, noch ben je van frame gewisseld.
Reply
Das waar Omar ik ben na de vraag van Patrick gelijk gaan googelen.
Blijft de vraag staan: wie heeft info betreft het taxeren en verzekeren van zo'n dure ouwe fiets?
Reply
Mischa,
ik denk dat hetzelfde van toepassing is als voor elke klassieker, het volgende geldt voor mijn R50/2 (Unive)
je zult hem door een, voor de verzekeraar acceptabele taxateur, moeten laten taxeren (ik schat ergens tussen de 75 en 150 euro) waarna je de motor tegen die waarde kunt verzekeren
dus wil je details , bel de verzekeraar van je keuze om uit te vinden wie het doet in jouw regio en hoeveel de kosten zijn
gr
Reynout
Reply
Cafe seat met de veel besproken 'upstand'. Erg goed geslaagd al zeg ik het zelf. Eigenwijs detail welke de fiets opties korter maakt, minder lomp laat ogen en snelheid meegeeft!
Reply
'Oude' m-stuurtje erop
Reply
Vandaag de uitlaten(4) maar weer eens gespoten, gisteren opgetrompte achterkant er weer op gemaakt, binnendempers willen er nu niet meer uit.
Reply
@rudy, dat probleem lossen wij altijd op met een ijzeren staaf en een vuistje ;-)
Wel stoer zwarte dempers!
Reply
.
Reply
Blok erin! (met scrambler duoseat)
Reply
met cafeseat...
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)