He Mischa,
Je dempers zien er goed uit.
Krijg je ondertussen je motor weer in z'n 1e versnelling?
Groetjes, Kees.
Ja Kees dat was een bijzonder (gelukkig kortstondig) euvel maar het is verholpen. Ik heb nog geen tijd gehad om een bezoekje aan Borft in te plannen maar ben jou (en het vlottertje) nog niet vergeten!
Ik zal kijken of ik vanavond al wat foto's kan posten van mijn nieuwe dempers gemonteerd op de fiets.
Hoi Mischa,
Oh, geeft niets hoor, rustig aan.
(Dan zie ik gelijk je nieuwe dempers!).
Het is trouwens ook niet echt weer om eens "fijn een stukje te gaan rijden".
Wat dat betreft hebben jullie het qua weer met de meeting echt getroffen.
Wel benieuwd hoe je nieuwe dempers staan op je motor.
(En anders waarschijnlijk Rudy Hadee ook wel!) Ha.
Groetjes, Kees.
Aangezien ik een uitlaatdemperfobie heb, weet ik hoe de Hoske's klinken, heb ze er zelf in het verleden ook op gehad.
Zelf bewust gekozen voor de gebogen Magni exemplaren, dit voor een voller zijaanzicht en angst aanjagend achteraanzicht.
Maar persoonlijk ben ik voorstander van elke verandering aan het uitlaatsysteem van de boxer uitvoering, temeer daar het geluid van vroeger weer terugkeert in het straatbeeld en claxons overbodig zijn.
Het fraaie van de hoske pijpen is dat je de klassieke uitstraling behoud maar eindelijk het geluid hebt dat hoort bij zo'n dik blok.
Hier een foto van gisteravond. .. ik zal later nog beter foto's proberen te maken
Hier zijn ze dan... en wat een geluid! Luider maar zeker niet ordinair! Nu past het geluid pas echt bij het dikke blok dat eronder hangt. Money well spend!
En ze praten zo lekker na bij gasdichtdraaien....
A job well done. Cheers!
Met vriendelijke groet,
PeterH
Inderdaad Peter, eindelijk weer van die fijne klappen! En ja, puristen ik weet dat dat onvolledige verbranding betekent maar het klinkt zo stoer!
Mischa, heb je ook een foto van je hele motorfiets? Ben erg benieuwd..